ellenwiklund

Alla inlägg under september 2011

Av ellen wiklund - 4 september 2011 12:31

Halloj! När pappa hade vaknat åt vi frukost, sen gick jag o duschade o gjorde i ordning mig, pappa likaså o nu sitter vi i bilen påväg mot norrköping. Ska handla hårfärg, present till pappa o kolla på en ny väska till mig. Behöver verkligen det! Kanske kollar lite kläder oxå men inte säkert att det blir nåt. Btw. Förlåt att jag inte lägger in några bilder, vilket gör min blogg ASTRÅKIG, men eftersom att jag bloggar från telefonen går det ju inte. Lovar att bli bättre när jag kommer hem. Ahja, nu ska jag vara social med älskling! :) hejsvejs!

Av ellen wiklund - 4 september 2011 08:40

Godmorgon käära bloggläsare! :DHur är det med er?Med mig är det ganska bra. Är inte helt frisk än, men det kommer! Sitter i soffan under täcket o kollar mtv just nu.Är ju hos pappa, så nu har man en fungerande tv några dar ;)Efter skolan i fredags åkte jag in till stan, o pratade med älskling tills min buss kom, då drog jag hem till ålberga.När jag kom hem var det ganska chill hela kvällen faktiskt. I lördags var jag ensam hemma till 5 så jag gick igenom min garderob o provade kläder jag aldrig använder, kollade tv osv. När pappa kom hem stack vi till stavsjö o handlade godiis till mig :3 sen åkte vi hem och åt kräftor. Nomnomnom :3 sen ringde älskling o när jag hade pratat klart med honom gick jag o la mig :) Idag vet jag inte vad jag ska göra faktiskt.. Menmen.. Ska försöka skriva nåt inlägg senare.Ciao.

Av ellen wiklund - 2 september 2011 13:13

Heej! Är i skolan o vi har haft över en timmes rast. Ska in om 20 min o vi är nu ute i solen o chillar. Det är aaaasvaarmt D; vi ska snart dra in tror jag. O efter skolan drar jag till pappish. Naajs. Men har inget mer att skriva nu. Hejdå (a)

Av ellen wiklund - 1 september 2011 21:04

det här var ju dagens outfit dårå. 
svarta jeans - jc
levis tröja - älskliiings (a)
tröjan är lugnt min favoooo så fick låna den idag, snällt av honom tycker jag    


käkade för nån timme sen, o sen dess har jag bara chillat vid datan. fetish najsigt!

men ska snart sova, är äckliiigt trött D: 
pussgodnatt!  

Av ellen wiklund - 1 september 2011 17:38

hej!

kom precis fram till mammas jobb o ska snart gå o handla.

igår när jag o älskling var på stan o han hade köpt en tröja på brothers skulle vi gå ner till bussen. o vi bestämde att jag skulle följa med honom hem o sova där. och så blev det! mysigt var det oxå :)

imorse tog vi tidiga bussen och jag kom till skolan i tid, för en gångs skull ^^
o då hade vi profil. min grupp håller på med nån filmgrej typ. asnajs.

dagen har varit helt okej. fast ganska seg.
o imorgon är det fucking fredaaag! ;D DET är ASNAJS!

då drar jag till papsen o är där tills på söndag. ska nog träffa emil o nån mer i helgen tror jag. vi får se!

men nu ska jag göra lite nytta!

ciao. 

Ovido - Quiz & Flashcards