ellenwiklund

Alla inlägg under september 2011

Av ellen wiklund - 16 september 2011 07:34

 

nu drar  jag till bussen.. ciaaao! :*

Av ellen wiklund - 15 september 2011 22:10

       

närbild på mikkis... inte mitt feeel att hon har massa mjöl i ansiktet, nejnej.. (a)

Av ellen wiklund - 15 september 2011 21:37

heej!


skolan var helt okej idag. hade två läxförhör, o båda gick bra tror jag!  

annars var det lugnt, profil, engelska, spanska, so, lunch, so, svenska, al-tid.
kanske låter som om det var myscket, men det gick ganska fort, precis som den här veckan har gjort. imorgon är det lixom fredag igen?!

åker till älskling efter skolan o stannar där tills på lördag eller söndag. tror det blir söndag faktiskt. kommer bli myyyysigt! :)

men nu ska jag plugga o sen ska jag göra mig i ordning för sängen. är väldigt trött.  

kanske lägger in nåt inlägg med bilderna från HKK:n. vi får se.

men säger nog godnatt för ikväll.
sleep well!    

Av ellen wiklund - 14 september 2011 14:39

Heeeeeeeeeej bloggläsaree! Saknat miiig? Är verkligen hemskt ledsen att min bloggg är så seg just nu.. Men har varit hos pappa sen i fredags o ska sova där tills imorgon. Dessutom at det så sjukt mycket med skolan o alla läxor så man hinner typ Inte.. Iallafall inte när man bor i trosa o klockan är typ 6 när man är hemma... Inte skoj! D; iallafall... Idag har det varit en chill dag. Matte, no o hkk. På hkk:n hade min grupp (matti, mikaela o jag) ASKUUUL! XD vi gjorde tekakor o använde en heel deel mjöl... Fast inte i degen.. Det var lixom mjölkrig men på varandra. Så vi tre var helt vita i ansiktet ^^ sjukt va? Men nu sitter jag i allafall på bussen in till stan o ska vänta på älskling som slutar halv 4. Så får väl se om det är nåt trevligt folk där nere ;) ciao.

Av ellen wiklund - 8 september 2011 19:48

hej!


skola som vanligt idag, o dagen började med profil. så vi (jag, michelle,nadja, mathilda, lisa o wall) gick ner till källaren o började provfilma till filmen vi gör. lite smått najs sisådär.. sen var det skolfoto. som vanligt såg man störd ut -.-
vi hade hål efter lunchen så blev lång lunch, o då lärde bea, molly o nadja mig en daaans ^^ hahahaha, flummigt var det XD


o efter skolan var jag med älskling på stan, som vanligt :)


nu sitter jag med världens huvudvääärk o ska snart käka. efter det blir det läxoooor... D: inte kul!

 
dagens: 
stickad tröja, jc.
jeans, cubus.
ring, ginatricot.
örhängen, ginatricot.
 

o för en gångs skull hade jag uppsatt, ovanligt för att vara mig..

Av ellen wiklund - 7 september 2011 20:23

tjoo!


när jag kom hem åt jag *host* mellanmål (lite sent meeeen..) o sen var det dags för mat ^^ hahah! lyckat. menmen o nu har vi käkat o mamma tjatar om läxorna tills imorgon.. så får väl göra dom dååå D: 

idag fyllde ju michelle o ellen thelin år! grattiiiis till dooooom!  

blir nog inget mer inlägg ikväll.. är så sjuuukt trött o efter läxan ska jag kolla repris av idol. så pussgodnatt!  


mellanmålet (a)

 

        

slarvig bild på en trött ellen med tjong i håret -.-

Av ellen wiklund - 7 september 2011 16:41

Halloj!Har ju sovit hos älsklingen som ni vet, från i måndags. Asmysigt har det varit :) o idag efter skolan hängde jag med simon till stan o träffade lucas o totte. Så hängde med dom tills jag skulle träffa äikäs runt halv 4. Det var fett chill att hänga med killarna faktiskt. Saknat det. O har ju inte träffat lucas på aslänge ^^ najs vare iaf! :D sen gick jag runt med äikäs o kollade kläder typ. Efter vi varit på stan ett tag o jag var helt körd i både armar o ben så vi beslutade att gå ner mot bt o vänta in våra bussar. Älskling åkte hem o nu är jag oxå påväg.. Fast till mammas jobb.. Är ashungriiiiiiiiiig D; det är inge kul alls! O imorgon är det skolfoto. Köpte en tröja på jc igår som jag suktat efter, men till slut satte mamma in pengar på kortet till mig så jag gick o köpte deeen. O nu är jag lycklig chey! :3 mehehhehehe. Men nu ska jag vila lite, har nämligen världens huvudvärk D; bye.

Av ellen wiklund - 5 september 2011 07:14

Morsning korsning! sovit gott? jag har! sitter på parkeringen o väntar på att vickis ska bli klar så vi kan gå till bussen nån gång ;) det är sjukt roligt att dom har börjat på opppeby, så man ser dom llite oftare. Har faktiskt saknat dom, o så fort man går fram till dom i skolan börjar man garva ^^ asmysigt! Efter skolan drar jag hem till älsklingen, o jag ska sova där tills på onsdag, kommer bli naajs :) så löftet om mer bilder får vänta! Har säkert skrivit fel nån stans eftersom Att jag skriver på dessa värdelösa knappaaar D; spyr snart på dom. Men nu kommer hon typ. Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards