ellenwiklund

Alla inlägg under februari 2011

Av ellen wiklund - 11 februari 2011 19:41

lina pettersson, du är en helt underbar person..
o jag saknar dig sjuuukt mycket, vi har ju inte varit på ett tag.. :( men de får vi ta o ändra på, stumpan.. du vet, sitta i sängen o bara prata skit till klockan är morgon.. flumma sönder tills vi gråter av skratt.. aww, vi måste verkligen träffas snart..
älskar dig <3
   
  
 
 
  
lina, de är du & jag mot världen <3

Av ellen wiklund - 11 februari 2011 17:03

dagens hiss:


är såklart alla mina vänner.. men idag är de michelle danielsson.

- tack för att du alltid finns o prata med. 

man kan ringa dig för att bara prata problem, och du förstår mig alltid.. du får mig alltid att må bättre, och du får mig alltid att skratta.. även när man är nere kan du få mig att le..

tack för att du finns gumman <3



bild från förra sommaren.

  


dagens diss:


är att gråta. jag är en känslig person som gråter för de mesta, om nån jag gillar är sur på mig, eller om jag bråkar med nån som står mig nära.. så kommer de oftast tårar -.- och jag tycker de är ganska onödigt att gråta för minsta lilla grej, för man får bara ont i huvudet.. så.. de skulle jag helst vara utan lite oftare.. 



fin bild, javet.

  


hejdå.

Av ellen wiklund - 11 februari 2011 13:43

hej..


ni kanske undrar varför jag skriver nu.. borde jag inte vara i skolan?

uhm, jooo.. men vi var typ insnöade imorse.. och plogat hade dom inte heller gjort.. så jag pulsade i typ 3 decimeter snö till bussen -.- meen.. de tog lite längre tid en väntat.. de tog mig 1 timme o 10 min! såå.. självklart missade jag bussen.. o när jag stog där tänkte jag: jag kan vänta tills nästa buss kommer :D

meeen.. den skulle inte komma förrän typ en o en halv timme senare -.- så jag gick hem o tänkte att mamma kunde skjutsa mig till bussen sen.. men dom hade ju inte plogat vägen.. så jävla smidigt! o när jag kom hem räknade jag ut att jag hade varit ute o gått i 2 jävla timmar, helt i onödan, när det blåste och var iiiiiskaaalllt! och sen har jag typ haft ont i magen o i huvudet hela dagen..

så jag fick varken träffa min underbara klass eller mina älsklingar idag heller..


det har bara varit film idag.. tog med täcket in till vardagrummet o kollade på sagan om ringen, fast jag somnade en stund (a)

vaknade av att mamma ville att jag skulle följa med till affären.. fast, hon fick åka själv.. mohahahhaww :3

så jag sitter här och äter frukost ^^ rostad macka o varm oboy.. nomnomnom.


måste snart gå ut med alla hundarna oxå.. kuul, eller inte.. men kallt :(


så ska äta upp o klä på mig varmare kläder.. hejdå sålänge.


  

Av ellen wiklund - 10 februari 2011 20:57

ny header på plats.

-vad tycks? :D

Av ellen wiklund - 10 februari 2011 16:59

tänk om de vore så lätt, att bara försvinna o slippa allt..

Av ellen wiklund - 10 februari 2011 13:52

hejhopp!


idag har jag varit hemma.. o smidig som jag är missar jag bussen -.-

så, idag har jag inte gjort mkt, kollat film o saknat allt underbart folk i skolan.. men imorgon kommer jag :D 


o snö kommer de massvis av nu... uschusch! 


och idag ska jag väl ta och göra en ny header, eller vad säger ni? lite trött på den gamla faktiskt.. men jaja, vi får se om jag hinner med de.. 


men nu ska jag ladda in lite bilder till datan från när jag o pappa var i gamla stan i lördags.. de sa jag ju inte, men iallafall.. vi hade inget att göra så då satte vi oss i bilen och bara åkte till stockholm.. haha, helt randoooom ;) men de var fint väder o ganska varmt ute, men de blåste rejält där uppe.. så de kanske man hade velat slippa undan..menmen.. det mesta av snön var borta iallafall :)


bilder kanske kommer sen :)



Av ellen wiklund - 9 februari 2011 17:48

hej bloggen och... FÖRLÅT!


förlåt för att de inte har varit nåt bloggande på en hel eviiigheeeet, men det har varit mycket med flytten, o sen har jag varit hos pappa den senaste veckan.. men nu är jag hos mamma o ska försöka uppdatera er varje dag :)


det har hänt väldigt mycket, bra o dåliga saker, under dom senaste veckorna.. men orkar inte ta upp allt.. för de skulle bli ett väldiiiiigt långt inlägg :p


men nu sitter jag o lyssnar på escape the fate - this war is ours o funderar på om man ska göra läxan snart.. hmm, mjaa.. den får vänta ;)


men i onsdags var de friluftsdag. jag, nadja, iza o michelle dansade på förmiddagen, o sen kom emma, lisa o mathilda o vi alla gick till donken o käkade.. efter de var de rosvalla som gällde.. men vi kom 15 min försent -.-  vi spelade bowling o som de proffs man är, vann man ju såklart ;) faaast, michelle distraherade mig. o sen kom didrik o äikäs o höll på.. så de gick inte särkilt bra.. sen stannade vi kvar o kollade på didrik, äikäs, jonny o conny när dom spelade.. o äikäs tyckte att jag kunde köpa en dricka till honom när han fick sin strike.. men jag lovade att om han fick en till, skulle jag gå o köpa en.. tror ni inte att han fick en till? -.- 

ahja, så kan de gå.. särskilt för mig som har sån otur ..hahaha, fail.. 


   

gammal bild


hejdå, gott folk ;D

Ovido - Quiz & Flashcards