ellenwiklund

Alla inlägg under februari 2011

Av ellen wiklund - 24 februari 2011 12:11

- kom o hjälp mig nån.

Av ellen wiklund - 23 februari 2011 15:02

hejhej!


som ni vet skulle jag ,lina o dessan till stan idag.. men jag var inte riktigt frisk såå, jag fick stanna hemma. o de känns hopplöst! har inte fått träffa dom på jättelänge! särskilt inte lina som var hemma o sjuk sista veckan i skolan oxå.. :(

buhuuu! vill inte vara sjuk längre! ska bli frisk nu!


så idag har jag ägnat mig åt att sätta upp de nya badrumsskåpet som vi köpte igår, sen har jag städat badrummet o hallen. lite duktig har jag varit iallafall ;) ska nog ta tag i köket också.. 


så bloggar mer sen!


hejdå.


  

Av ellen wiklund - 22 februari 2011 18:08

jadu lina.. du la ju upp två bilder, vilket betyder att jag får lägga upp en till på min lilla sötnos :)


  


- du är ju så vacker, snuttan <3

Av ellen wiklund - 22 februari 2011 10:56

  


datan strular, så de får bli en gammal bild.

Av ellen wiklund - 21 februari 2011 11:51

hej bloggen!


idag är jag fortfarande sjuk, o känner ingen förbättring.. :(

nu är de äntligen sportlov! hoppas bara att förkylningen inte håller i sig. för vi ska antagligen åka till ikea o sen har jag lovat massa folk att träffas, så jag håller tummarna för att jag ska må bättre imorgon!


nu ska jag gå till tvättstugan med tvätten, så.. bloggar mer sen.


pusshejdå.



och som ni vet dricker jag te hela tiden för att min hals ska må bra, men jag får inte ha teet ifred -.-


  

söt hon är <3

Av ellen wiklund - 20 februari 2011 14:51

hej.


imorse när jag vaknade hade jag ont i halsen oxå, mysigt värre.. NOT -.-

huvudvärken börjar blir bättre men nu är jag täppt i näsan istället. gash, när ska de här få ett slut? 


iallafall.. mår inte särskilt bra frånsett att jag är sjuk heller.. gör alltid folk ledsna..


men iallafall nu ska mamma låna datan, hejdå.


Av ellen wiklund - 19 februari 2011 22:39

sitter o har videosamtal med den här fina människan :D


  

vackert du, lina ;)

.

Av ellen wiklund - 19 februari 2011 21:42

varför ska allt hända mig?

Ovido - Quiz & Flashcards