ellenwiklund

Alla inlägg under februari 2011

Av ellen wiklund - 19 februari 2011 18:31

hej igen..


tog med mig täcket in till vardagsrummet o satte på en film, klart att jag somnade.. det va ganska skönt. alla hundarna sov med mig, såklart, mysigt :)


men när jag vaknade hade jag fortfarande ont i huvudet o hostade som en galning.. usch, jag hatar att vara sjuk! vill bli frisk!


o nu ska vi äta.. är inte ett dugg hungrig.. :/



you make me happy.

  

Av ellen wiklund - 19 februari 2011 12:46

hejhej!


kom hem till mamma för en stund sen. har varit hos pappa hela veckan.. så nu är det dags för en liten uppdatering.


måndag

det var ju alla hjärtans dag.. o min lina var sjuuuuk :(

efter skolan gick jag, dessan o sabina till stan.. vi gick till coffehouse o jag tog en macka o en latte, nomnomnom (a) dessan tog typ en macka o nåt vitaminvatten :s sen när jag skulle ta bussen hem kom alexandra, så vi satt tillsammans i bussen o snackade lite. när jag kom hem satte jag på mig ansiktsmask, o pappa asgarvade.. O_o så den sprack nästan.. snääääällt :o


tisdag:

i tisdags hände de inte särkilt mycket. skola som vanligt.


onsdag:

på dagen var de skola, o de hände inte särskilt myket.. jag, dessan o ludwig va typ helt nere.. vi alla hade ont i huvudet o var trötta. 

men efter skolan gick vi tre till mekka konditori.. dessan åt en kaka o jag tog typ en macka.. men de var russin i, o jag gillar inte russin så jag typ disikerade den medans dom tittade på mig som om jag vore dum i huvudet :p när vi kom ut var de en fett stor snöhög utanför.. ludwig sprang upp på den. sen kom dessan efter men hon ramlade o slog typ i huvudet, hahahahhaha!!!!! jag höll på att garva ihjäl mig XD sen kom ju jag.. ;) då kom de en tant o ba: ni skulle haft med er skidorna ;) dessan ba: vi glömde dom hemma.. jag ba: preciiiiis.. hahah XD 

sen åkte jag o dessan buss till bryngelstorp o tillbaka.. lite random.. o sen åkte jag till skolan o mötte lisa o michelle. för de var musikkväll med arbetslaget. 

det var helt awesooooome! men när jag kom hem blev jag sjuk :(


torsdag

var ännu sjukare, o det var dessan, ludwig o michelle med.. :/


Fredag:

var fortfarande sjuk :(

på kvällen ringde jag lina, o vi flummade fett mycket.


- min mobil dör snart!

- neeej! dö inte!

- jag håller på!

- nej, gå inte in i ljuset!

- det är lugnt, lampan slockna.

- HAHAHAHAHAHAH!!! XD


 våran humor är bäst!


Idag: 

jag är fortfarande sjuk :/

men nu är de sportlooooooov :D



saknardig.   

  

förlåt för bilden (a)

Av ellen wiklund - 18 februari 2011 21:31

Hejsan :)

Vad har ni haft för er idag? Ellen är hos hennes pappa, så hon kan inte vara upptaterad. Ville bara hjälpa till lite ;)

  Först satt jag o chattade med tom och camade med honom också, och så ringde ellen så snackade jag med tom och ellen, sen så började robin säga att jag kulle ringa honom på skype så fick göra det också. Så jag satt och va väldigt upptagen med att snacka med alla tre, det gick inte så bra ^^ så tom o robin dissa. Och sen fick ellen försig att dissa också. Så nu sitter jag och lyssnar på musik och har jätte tråkigt!

  http://linapetterssson.bloggplatsen.se <------ KOLLA DÄR


puss lina <3

...

Av ellen wiklund - 13 februari 2011 19:16

nu har jag duschat, huvudet värker o jag har sjukt ont i magen :(

o nu ska jag äta.. usch, inte ens hungrig.. mår bara illa..


   


Av ellen wiklund - 13 februari 2011 18:17

hejhej! sitter o pratar med izabella, eller rättare sagt, stefan :D
hon satt o fixade med sina bildmappar.. hon hade 40 stycken som hon skulle gå igenom.. så hon skickade lite bilder.. här är en som väcker många minnen.. 


mycket vacker ;)

  


nu ska jag laga mat, så vet inte om jag kommer blogga mer idag.. måste nog gå o lägga mig lite tidigare idag, så jag orkar upp imorgon.. ;)


hejdå.



Av ellen wiklund - 13 februari 2011 11:43

godmoorgoon .. eller ?


idag är de söndag.. mår ganska bra men har träningsvärk i magen -.- 

har gjort typ en massa situps o skit.. 


men iallafall.. idag ska jag nog ut o springa tror jag.. mohahahhawww (a) är såå duktig, jag vet ;)



Av ellen wiklund - 12 februari 2011 21:12

nu är de såhär.. att.. jag ska nu lämna datan för kvällen o vara social i vardagsrummet, genom att kolla film med min familj. ( de vill säga min kära mor, o våra 5 hundar.. hahaha ) 


så godnatt folket, sakna mig inte för mycket bara ;) meen, om ni gör de så är de bara att smsa.. fast jag har typ 40 kr kvar.. såå får flörta med mina föräldrar o be dom fylla på min mobil ;) 




gammal bild som väcker många minnen.

  

Av ellen wiklund - 12 februari 2011 13:28

hejsan!


idag är de lördag, vindstilla, sol o massa snö ute.. o det gillas (y)

faast, jag föredrar nog sommaren istället ... vill ha sommar nu! jag vill att de ska bli varmt ute.. så man kan sola o bli brun (a) 

kom o tänka på massa galna grejer jag o lina gjorde förra sommaren.. aww, o så åkte vi ju till go:teborg.. o jag spräckte mina byxor där -.- HAHAHAH! så lyckat (a)


men iallafall.. idag ska jag typ städa.. usch på de, för de är bland de tråkigaste som finns! o på måndag är de alla hjärtans daaag :D jag vet nån som inte ser fram emot de.. ;) haha, men ahja.. ska vara social på msn nu..

så tjarrååååå :)



     

sommaren 2010, ett minne för livet.

Ovido - Quiz & Flashcards