ellenwiklund

Alla inlägg under september 2013

Av ellen wiklund - 4 september 2013 21:59

Dagarna går, skolan flyter på och det känns som om jag inte har tid till annat. Men jag ska verkligen försöka att hålla er uppdaterade så gott jag bara kan. Har umgåtts med vänner jag inte träffat på länge och tagit en och en annan fika på stadens café. Har även färgat håret och köpt två par byxor som båda har gått sönder, gått klädd i kjol och känt mig lite extra fin. Har börjat lära känna klassen mer och mer för varje dag, och jag trivs som fisken i vattnet bland människor som är lika glada som jag. 


Av ellen wiklund - 1 september 2013 22:45

Hej!


Första september är nu här, och idag var det faktiskt kallare ute. Har frusit som en galning hela dagen.

Var ute med Robin, Linus, Putte och Emma igår kväll och var hemma runt fyra, då jag somnade direkt. Vaknade upp bredvid Robin imorse när klockan var strax efter halv två, och fick ångest över att halva dagen redan passerat. Men vi gjorde det bästa av situationen och åkte in en sväng till stan, vi fixade även med Robins bil i ett par timmar innan vi åkte tillbaka till Ålberga där natten nu ska spenderas. Imorgon är det dags för den första riktiga skoldagen med riktiga lektioner, så dags att sova nu så jag orkar upp. Godnatt!


Ovido - Quiz & Flashcards