ellenwiklund

Alla inlägg under september 2013

Av ellen wiklund - 20 september 2013 17:58

Sitter just nu i bilen med Robin och ska åka och handla lite inför morgondagen, då det bär av mot Askersund för lite rally. Måste gå upp runt fyra, vilket kommer bli en pina. Ikväll ska jag förmodligen träffa Lina en stund och prata med henne, sen vet jag inte vad som händer, vi får se. Ha en fin fredagskväll!

Av ellen wiklund - 18 september 2013 23:21

Ligger nedbäddad i sängen med min favoritkille framför idol och trycker i mig ben&jerry's. Laddar även inför morgondagen då vi ska ut och vandra, paddla och även tälta. Lateer!

Av ellen wiklund - 16 september 2013 23:45

Idag den sextonde september fyller världens bästa pappa år för fyrtiofjärde gången. Grattis kära du, jag älskar dig väldigt mycket, och är väldigt tacksam att jag har dig.

Av ellen wiklund - 15 september 2013 23:14

Gårdagen spenderades i Oxelösund, där Robin spelade innebandycup och på gumsbacken där årets sista bilträff i nyköping tog plats. Jag spenderade kvällen för det mesta med Robin, Tom, Linus, Rasmus och Johanna, men umgicks även med Adam och Ludwig en hel del. Var hemma runt två inatt och somnade nästan direkt i min pojkväns famn. 


Idag har vi hunnit tagit det lugnt, kollat på film och bara tjockat oss i soffan, innan vi åkte med Tom och kollade på en bil han skulle köpa. När vi gjort det käkade vi och tvättade bilen, sen tog vi en sväng till brandholmen för att ta lite bilder, och även jag fick köra lite bil, vilket var mysigt. Efter det åkte vi hemåt och städade ur hela bilen tills den blev fin, käkade lite och sen åkte vi iväg igen till Tom. Träffade Emma och Putte när vi väl var där, så jag passade på att prata lite med dom. Nu är vi hemma, har precis ätit chokladmousse framför fast five och ska alldeles strax gå och lägga sig. Sov gott kära vänner.


Av ellen wiklund - 13 september 2013 21:34

Hej!


Imorse hade vi sovmorgon och började inte förrän kl 09.50, så jag låg kvar i sängen lite längre än vanligt och tog bussen in till stan halv nio. Mötte upp Filip, Fille, Patrik och Magnus och när dom varit förbi donken en sväng gick vi upp till skolan igen. Dagen började med samhällskunskap, där vi gjorde gruppredovisningar, följt av en timmes lunch innan engelskan. Hade så sjukt kul på lektionen tillsammans med dom som satt vid mitt bord, ni är för himla bra. När engelskan var över samlades vi en snabbis på företagsekonomin innan vi fick gå därifrån en timme tidigare än vanligt. Jag och Tilda mötte upp Fille och gick ner mot bt, där vi satt i gräset och pratade ett tag innan vi träffade på Marcus, som gick i våran förra klass. Så vi pratade med honom tills Tilda åkte hemåt, och Filles buss kom. Jag satt kvar i gräset, tröck in hörlurarna i öronen och njöt av värmen i någon halvtimme iunnan jag insåg att jag inte kunde sitta kvar på bt, så jag smsade Ludwig, som kom ner och höll mig sällskap. Vi träffade även Alex och två av hans tjejkompisar, så när Ludwig dragit hem igen och tjejerna också stod jag och Alex ett tag och väntade på bussen innan den kom, en aning försent. Bussresan hem satt jag och alex bredvid varandra, delade hörlurar, lyssnade musik och pratade om allt och inget. Skrattade tills jag fick ont i magen också, har fan saknat den där killen en hel del. 


Kom hem och åt tillsammans med Pappa innan jag bäddade rent och städade i rummet. Fick sen för mig att klinka lite på gitarren innan jag tog ett långt och väldigt skummigt bad, hiho. Nu sitter jag i min renbäddade säng bland blommiga lakan och kuddar med håret invirat i handduken och väntar på Robin. Har även lyssnat en hel del på Aviciis nya album som släpptes inatt, så sjukt himla bra. 


 

Av ellen wiklund - 11 september 2013 21:46

Skolan flyter på och dagarna bara flyger förbi. Jag trivs mer och mer med min klass och det känns riktigt bra, förutom att man knappt har någon ork till att ens öppna datorn. Idag efter skolan var jag med Adam, Alex, Jesper, Eddie och Hampus nere vid hamnen. Dom åkte bräda medan jag och Adam tittade på. Fick helt plötsligt en extrem huvudvärk och kunde knappt stå upp, så jag bad Robin hämta mig så vi kunde åka hemåt. Jag mådde så himla illa och kunde knappt hålla ögonen öppna, hade panik över hur ont det gjorde. Somnade i bilen när Robin stannade hos hans farföräldrar och hämtade alvedon till mig, och när vi sen var hemma la jag mig i soffan och kollade på idol medan Robin lagade mat. Nu har jag både ätit och slumrat till i soffan, så nu är huvudvärken nästan borta, vilket känns skönt.

Idag har vi dessutom hållt ihop i 11 månader, snart ett helt år. Det är helt sjukt vad tiden har gått fort, och jag älskar honom bara mer och mer för varje dag som går. Han är mitt allt.

Av ellen wiklund - 7 september 2013 17:23

Gårdagen spenderades med fina människor och allt var så himla bra tills det inte var så himla bra längre. Men i vilket fall som helst är ni alla guld värda, och jag tycker så mycket om er.


Av ellen wiklund - 5 september 2013 22:43

de senaste dagarna har allt varit skit. bara skit. jag orkar inte skriva mer än så. jag skriver när jag har tid. och ork.

Ovido - Quiz & Flashcards