ellenwiklund

Alla inlägg under juli 2013

Av ellen wiklund - 9 juli 2013 00:34

Sitter hemma hos min kära mor och har lite kvalitetstid med henne och jordgubbar doppade i choklad. Var på rally i lördags och i söndags umgicks vi med Robins släkt och spelade kubb. Bilder från rallyt får ni sen när jag gått igenom alla 1088 bilderna, hihi. Godnatt.

Av ellen wiklund - 5 juli 2013 23:15

Gårdagen blev inte riktigt som jag hade förväntat mig, utan tusen gånger värre. Men allt löste sig tillslut och den här dagen har varit betydligt mycket bättre. Jag har hela dagen varit ute med roliga människor och rekat inför morgondagens rally här i nyköping, och jag fick även reda på att jag kommit in på gymnasiet jag ansökte till, nyköpings enskilda gymnasium med ekonomisk inriktning, woho. Ovanligt lycklig tjej.


Fick även med mig en efterlängtad guldkedja med mig hem i veckan, fabulous.

Av ellen wiklund - 4 juli 2013 13:36

Hej!


Mitt bloggande går lite sisådär just nu, pga att jag knappt har tid och för att motivationen sjunker när jag inte har några nya bilder att lägga upp. Är hemskt ledsen för det.

I vilket fall som helst har jag spenderat mycket tid på gymmet på sistone, stan också för den delen, och jag har även mått väldigt dåligt, vilket också gjort mig omotiverad till att blogga. Jag har varit helt fast framför gossip girl många kvällar och umgåtts med en fin vän. 


Alldeles strax ska jag göra mig i ordning och ta moppen in till stan för att kanske titta förbi hos min pojkvän en snabbis och pumpa någon timme på gymmet. Ha en fin torsdag.


Ovido - Quiz & Flashcards