ellenwiklund

Alla inlägg under juli 2013

Av ellen wiklund - 18 juli 2013 22:37

Keps från obey, guldkedja från h&m, tröja från h&m, jeans från dr.denim, bomberjacka köpt på bikbok och mina docs har jag på fötterna.

Av ellen wiklund - 18 juli 2013 20:07

Jag är hemskt ledsen för min dåliga uppdatering här, men jag är så upptagen med att njuta av det vackra vädret, och det fantastiska Gotland. Vi har alltid fullt upp med små utflykter eller folkracetävlingar, så jag försöker uppdatera så ofta jag bara kan.


Gårdagen spenderades vid havet. Vi badade och solade, åt god matsäck och tog med bollen ut i vattnet så vi kunde sysselsätta oss med att försöka slå våra rekord i att passa den till varandra. När vi fått lite färg tog vi bilen hem till stugan och gjorde oss i ordning innan vi tog bussen in till Gotlands hjärta, Visby där vi strosade runt på små gator fulla av kullersten. Vi åt god mat på O'learys och hade det hur mysigt som helst, jag åt bland annat den godaste Ceasarsalladen jag någonsin ätit där.


På stranden bar jag en långkjol från h&m, linne från bikbok, en gammal levisjacka och ett par brillor från kappahl. Bikinin är ifrån ginatricot.

  


Och här har vi Sveriges godaste ceasarsallad.

Av ellen wiklund - 16 juli 2013 18:17

Tisdag. Vi har varit här på Gotland sen i söndags, och jag älskar det här stället. Så många vackra platser och mysiga visby där vi faktiskt vandrade runt igår. Jag fick med mig ett par fynd hem, och här nere ser ni mina nya glasögon, speciella och klassiska precis så som jag vill ha det. Vi har även spelat en hel del kubb, det som är så himla roligt! Förövrigt har Robin kört sina första folkraceomgångar idag och resultatet blev en femteplats, avbrutet och en heatseger, alltså kammade han hem nio poäng.


Imorgon ska vi till stranden och bada och sola, har med mig kameran så jag ska visa upp lite fina bilder imorgon kväll.



Av ellen wiklund - 11 juli 2013 22:55

Min lilla pojk har nu blivit 18 år, och den här dagen har varit fullspäckad. Vi har varit i stockholm där Robin klarade av körkortsteorin helt galant, tittat förbi biltema och käkat donken. Vi åkte hemåt och gjorde oss i ordning innan alla gästerna kom och när dom var här satt vi ute tillsammans och åt jättegod mat. Efterrätt stod näst på planeringen och vi åt alla av en jättefin tårta som skulle föreställa Robins folkracebil och hemmaklubbens folkracebana. Efter tårtan vinkade vi av våra vänner Julia, Andeas och Samuel och åkte sen en sväng med Tobbe och Kasa, vilket var myyys. Nu ska vi avsluta dagen med popcorn framför en film och sen somna i varandras famnar vilket är fint. Godnatt.


Min present har han dock inte fått än då den inte är helt klar, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, hihi.

Av ellen wiklund - 11 juli 2013 09:00

11:e oktober 2012 var den bästa dagen i mitt liv, och nio månader senare fyllda av bråk men ändå så många fina stunder håller jag fortfarande ihop med min livs kärlek. Nu är det 11:e juli och min prins blir stor idag, 18 år. Kan den här dagen bli mycket bättre? Nej, jag skulle inte tro det. Världens största grattis till min pojkvän, jag älskar dig mest av allt. 


Av ellen wiklund - 10 juli 2013 22:48

Nu är det endast en timme kvar tills det har blivit den 11:e juli 2013, dagen då min prins blir 18 år. Sista timmen av hans 17-åriga liv firar vi med filmmys och gottigottgott. Natti.


Av ellen wiklund - 9 juli 2013 12:38

Godmorgon alla fina. Vaknade runt 10 och kollade ett par avsnitt av gossip girl innan jag åkte ner och fixade med tvätten, inte förrän nu har jag satt mig ner och ska äta min frukost. Jag bara älskar hur salamin ser ut, så himla gullig!

Förövrigt har jag lite att stå i idag, tvätta, bygga hundkoja, gymma och kanske hämta hem min fina pojke. Känns som om det här blir en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards