ellenwiklund

Alla inlägg under juni 2013

Av ellen wiklund - 2 juni 2013 15:08

Igår var det 1:a juni och en jättebra dag. Lasse fyllde 50 år och dagen började med champagnefrulle och presentutdelning. När vi käkat frukost la vi oss i sängen och slumrade till några gånger innan vi åkte ner till stan lagom till stan öppnade. Vi letade efter något att ha på oss och efter några timmars letande hittade jag en inne på lindex. Kerstin var redan här när vi kom hem och vi åt sen lunch bestående av sill, färskpotatis, revbensspjäll och sallad. Efter lunchen gjorde vi oss alla i ordning och när klockan tickade mot 4 åkte vi till Rydbergs där kvällens festligheter skulle hålla hus. När sedan klockan hade blivit 6 började gästerna välla in. Ca 35 pers kom och i flera timmar umgicks vi och hade det supermysigt vid firandet av Lasse.



Såhär såg jag ut igår kväll. Jag bar en klänning från Lindex, strumpbyxorna och skärpet kommer också därifrån. Halsbandet köpte jag på ginatricot, och skorna kommer från dinsko. Till det hade jag lockigt uppsatt hår.


Ovido - Quiz & Flashcards