ellenwiklund

Alla inlägg under juni 2013

Av ellen wiklund - 13 juni 2013 21:26

Hej!


Allt bra med er? Själv har jag haft kompledigt hela dagen, och när Robin imorse åkte iväg för att ha sin skolavslutning somnade jag om i några timmar tills han var hemma igen. Har varit hemma hos pappa och hämtat klänningen inför imorgon och kom alldeles nyss hem från affären, så nu ska vi gosa ner oss i sängen med godis och cola, lite vardagslyx såhär dagen innan skolavslutningen. Godnatt vänner.


 

Av ellen wiklund - 12 juni 2013 23:00

Här står jag tillsammans med tre fina människor, Izabella, Felicia och Nadja, efter utsparken som var både jätterolig och känslosam. Hela vägen hem i bilen rann tårarna ner för kinderna, och lika så när jag sa hejdå till min kära klass jag lämnar på fredag. Ni är så himla underbara.

Vill även passa på att säga grattis till Nadja som fyller år idag!


/Jeans - Dr. Denim / Peplum top - Cubus / Klackskor - Dinsko / Ringar - H&M / Solbrillor + armband - Glitter / Halsband - Ginatricot / Klocka - Ur&Penn /

Av ellen wiklund - 12 juni 2013 22:57


Idag var det dags för den årliga fotbollsturneringen igen, och precis som förra året tog min klass hem segern. Eran skicklighet på planen tillsammans med våran ständigt skrikandes hejarklack är en perfekt kombo. Heja 9a, ni är bra.

Av ellen wiklund - 11 juni 2013 22:30

11 juni, idag är det 8 månader sen jag blev tillsammans med mannen som förändrade mitt liv totalt, som numera är det bästa och viktigaste jag har. Det har varit 8 månader fulla av skrattanfall, tårar, många känslor, långa kramar, mysiga stunder och miljontals av kyssar, men främst av allt en himla massa kärlek. Jag är så glad att du är min, mitt allt. Jag älskar dig Robin ♥


Av ellen wiklund - 11 juni 2013 22:18



4 speciella bilder jag tog på Gotland, underbara. Åh, vad jag älskar min kamera. Yum.

Av ellen wiklund - 11 juni 2013 21:08

Nu kommer bilderna från klassresan på Gotland som spenderades tillsammans med världens bästa klass. Massvis med skratt, gemenskap, bad och låååånga cykelturer var inblandat under dessa tre dagar, åh underbart var det.


Dagen började med en tretimmars lång resa dit med färjan, följt av en liten promenad till cykeluthyrningen där vi fick en varsin cykel som vi skulle ta oss runt med under resan.


När vi fått våra cyklar trampade vi på mot ett museum där vi vandrade runt och hälsade på våra döda vänner, skeletten, haha.

Vi gick runt på museét ett tag innan vi cyklade mot stugorna vi skulle bo i, som låg ca fem km ifrån visby. Vi bäddade i ordning och gjorde i ordning i stuga nummer 6, där jag skulle sova med Adam, Johan, Alexander och Ludwig. Vi gick sen ner till mango, ett mysigt ställe som hörde till stygbyn där vi skulle äta, och efter maten hamnade alla i poolen, där det blev mycket skratt.

Vi cyklade sen till Visby och trallade runt innan vi trampade hemåt och umgicks med varandra och den underbara solnedgången. Runt halv två somnade vi och fem timmar senare var vi uppe igen för att äta frukost.

När vi fått i oss frukosten gjorde vi oss i ordning innan vi började cykla en och en halv mil mot Tors Gård, vilket resulterade i att vi cyklade fel 3 gånger innan vi var framme och tillbringade halva dagen på gården med klättring, gladiatorkamp och sumobrottning i gigantiska och enormt tunga dräkter. Det var underbart.

När vi var klara cyklade vissa av oss en och en halv mil hemåt igen till stugorna..


..där vi la oss och försökte få färg.

Sedan åt vi hamburgare innan vi cyklade vidare mot visby.

Där satte vi oss vid hamnen och åt glass, innan vi cyklade vidare och två klättergalna apor började ta sig upp för en urgammal borg inne i Visby.

Vi cyklade sen hemåt under kvällshimlen och när vi var framme pratade vi i timmar tills vi somnade. Dag nummer tre vaknade vi och åt frukost innan vi cyklade mot kneippbyns vattenland, där en hel dag av bad skulle spenderas.


Skratt, sol, vatten och fina vänner blev en toppenavslutning på en underbar resa med klassen. 

Ni är bäst.



Av ellen wiklund - 4 juni 2013 22:21

Hej!


Jag sitter just nu i sängen och funderar över om jag packat ner allt tills imorgon, när vi ska till Gotland med klassen. Det kommer bli hur mysigt som helst, och ett minne för livet med sena kvällar och småprat, mycket skratt och glädje med världens bästa klass. Jag tar med mig kameran, och ska försöka ta så mycket bilder som möjligt åt er. Nu ska jag lägga mig och pussa på min man som jag kommer sakna så obeskrivligt mycket under dessa tre dagar jag är ifrån honom. Det är så fint att vi snart varit tillsammans i 8 månader och saknar varandra så fort vi inte är tillsammans och att varje gång vi träffas igen är det som om vi varit ifrån varandra i flera veckor. Jag älskar honom så.


-Bästa ♥

Av ellen wiklund - 2 juni 2013 16:04

Jag och min prins igår, älskar dig oändligt. 


Ovido - Quiz & Flashcards