ellenwiklund

Alla inlägg under februari 2013

Av ellen wiklund - 18 februari 2013 22:55

 

här är några av de hundratals bilderna som togs i onsdags på pelles lusthus. 


Förövrigt har jag nu slitit mig ifrån min andrahalva, som jag varit med konstant i mer än en vecka, känns lite smått jobbigt men så är det ibland. Så nu sitter jag i västerljung hos min mor och funderar på vad jag ska hitta på dom här dagarna jag ska vara här.. vi får la se, ha en fortsatt bra måndagskväll, kram.


Av ellen wiklund - 17 februari 2013 11:40

-some inspiring pictures.

Av ellen wiklund - 14 februari 2013 20:52

Här kommer några bilder och två videos från igår. Bilderna är tagna med min telefon och bättre kommer senare! Med i tidningen var vi också!

Nu ska jag tillbringa det sista av alla hjärtans dag med min älskling i sängen framför Step Up, vi hörs, puss! 


 

  

 


Av ellen wiklund - 12 februari 2013 22:02

Hej!


Lördagen i enstaberga var verkligen jättebra, skrattade massor bland trevliga människor och mådde allmänt toppen. Somnade som världens lyckligaste i min pojkväns famn den kvällen och vaknade med humöret på topp även morgonen därpå. Låg och myste ett bra tag innan vi tog oss upp ur sängen och gjorde i ordning frukost. Hela söndagen var rätt slapp, det enda vi gjorde var att kolla på innebandy och senare mot kvällen en liten resa till Gnesta där vi hämtade hem en tredje folkracebil till garaget. Avslutade dagen med pizza och plugg. Lyckades även få en blåtira när jag krockade med Robins vägg, haha.. 

Igår när jag kom hem från skolan mötte jag upp Robin på stan och gick med honom hem. Vi käkade lite snabbt innan vi blev skjutsade till hans innebandyträning som höll på i ca en timme. Vi kom hem och tog en dusch innan vi åt god mat och la oss i sängen för att vara lyckliga tillsammans, nu när vi har varit tillsammans i 4 månader.

Det är sjukt vad tiden går fort! Och det är helt otroligt hur mycket jag älskar denna människan.


Idag slutade jag två timmar tidigare än vanligt, vi hade nämligen ingen dans, tråkigt nog. Blev upphämtad av pappa som skjutsade mig till Västerljung och tillbaka för att hämta grejer hos mamsen. Hon var sjuk och hade feber, så fick knappt krama om henne. Jag som saknar henne så. 

Kom till Robin igen och vi har firat Catrin, som fyller år idag. Det har varit en massa onyttigheter och trevligt folk här ikväll, fram till 9, så nu har jag gjort klart spanskan och ska alldeles strax lägga mig i sängen med min prins och mysa med film och popcorn.


Imorgon kväll ska jag och mina vänner dansa på Pelles Lusthus mellan 5 och 7, så det vore jättekul om ni kom och kollade! Kommer försöka få det filmat, så jag kan lägga in den här sen! håll utkik!

puss.


 

//1. Min kärlek och jag. // 2. En ledsen och extremt klantig tjej med en ruskigt ful blåtira. // 3. DACKFÄJS FTW! // 4. Lika random as always. //

Av ellen wiklund - 9 februari 2013 15:59

Den här veckan har jag klarat av 2 nationella prov i svenska, vilket har gått mycket bra! Har inte dansat något, varken i tisdags eller i torsdags, då båda lektionerna var inställda, tyvärr. Haft kvalitetstid med min pojkvän och haft det allmänt bra. Vi är nu i enstaberga och ska umgås med Robins släkt, vi hörs! Peace out.

Av ellen wiklund - 6 februari 2013 20:59

Har suttit i timmar framför bloggar och weheartit och jag känner inspirationen öka samtidigt som längtan efter sommar blir större. Vill ha sol och värme, jeansshorts och söta toppar. Bruna ben i vita converse och bikinis. Vill ha sommarlov och ett batteri till kameran så jag kan fotografera i massor. 


Har nu också bestämt mig att börja träna på riktigt. Så fort vädret blir mildare ska jag ut och springa, börja äta nyttigt och köpa ett nytt kort på friskis. Är trött på att känna mig obekväm med den kropp jag går runt i och jag vill för en gångs skull kunna gå runt i bikini utan att skämmas, så nu är det slut med all osäkerhet. Jag ska bli fit, punkt slut.


Av ellen wiklund - 3 februari 2013 11:16

I fredags efter skolan drog jag hem till min prins. Vi myste och käkade innan vi blev skjutsade till bion där vi mötte upp Rasmus, Michelle, Lucas och hans polare. Vi skulle se "Texas Chainsaw" i 3D som började halv 10, och i 1,5 timmar satt jag och klämde sönder Robins hand. Den var så sjukt äcklig, usch, haha! Strax efter elva blev vi hämtade och hemskjutsade.

Igår gjorde vi inte speciellt mycket, vi var i garaget och fixade med 900:n, fixade förgasarna osv, så att den skulle gå bättre tills idag. Sen käkade vi och åkte förbi elgiganten en snabbis innan vi åkte ner till garaget igen, fixade det sista och provåkte den, efter det drog vi hem och tog en välbehövlig dusch. Vi åt middag och sen skulle Robin spela en LFS-tävling som höll på i ca 2,5 timmar eller nåt. När han var klar gick vi till filmkedjan och köpte lite godis som vi smaskade på medan vi tittade på Knocked Up. Sen somnade jag i min älskling famn, bästa sättet att avsluta dagen med.

Nu är vi påväg till garaget, och ska fixa det sista samt lasta innan vi åker mot Lästen för att åka på isen ännu en gång. Minusgrader och sol ute, kan inte bli mycket bättre? Ha en bra dag! Kram.

Ovido - Quiz & Flashcards