ellenwiklund

Alla inlägg under februari 2013

Av ellen wiklund - 21 februari 2013 15:17

//Skjorta + kofta - Cubus // Jeans - JC // Dr Martens - Eurosko//

Av ellen wiklund - 21 februari 2013 12:02

Godmorgon, allt bra med er? Vaknade vid halv 11 och kollade återigen ett avsnitt av topmodel innan jag tog en dusch. Har nu gjort i ordning min frukost (väldigt sent, men så är det när det är sportlov, hihi) och när jag ätit klart får vi se vad jag hittar på. kram.

Av ellen wiklund - 20 februari 2013 22:20

Suttit ett par timmar med läxorna även ikväll, känns skönt att kunna göra dom i egen takt utan att behöva känna någon press. Efter pluggandet gjorde jag i ordning en frukttallrik och mörk smält choklad till mig och min mamma som vi sedan kunde äta med gott samvete då det inte är speciellt onyttigt. 

Har nämligen gått med på ett godisförbud fram till sommarlovet, med Elin och Robin. Och den som förlorar blir skyldig de andra två deltagarna 200 kr var, hihi. Vi får se hur det går.


 

Av ellen wiklund - 20 februari 2013 17:37

När vi kom hem började vi städa i köket, så när vi skulle ut och ta kort hade det börjat blivit mörkt och det är därför det blev sådan halvtaskig kvalitet. Men känns skönt att äntligen ha en kamera igen, finally!


 

Nu fick ni också se min enorma utväxt på första bilden, som jag verkligen måste ta tag i när jag får pengar, haha!

Av ellen wiklund - 20 februari 2013 14:39

Hejsan mina kära läsare!

Vaknade halv 11 imorse, ordentligt utvilad, kollade på ett avsnitt av Top Model innan jag ringde och sa godmorgon till min man. Efter det gick jag upp och gjorde i ordning en ordentlig frukost som jag sen åt i lugn och ro tillsammans med min mor och levande ljus, åh så fint. Nu är vi påväg och ska hämta hem ett kamerabatteri till min madres kamera, så om vi håller tummarna kanske det kommer upp lite bilder sen, var så länge senjag fotograferade, och usch vad jag saknar det!

Såhär såg min frukost ut, bestående av: 2 knäckemackor med skinka och avocado på, ägg, ett glas juice och en kopp te.

Av ellen wiklund - 20 februari 2013 01:10

Ni kan aldrig gissa vad jag gjort en tisdagskväll som denna när det är sportlov? 

Suttit halvdränkt i massa läxor, usch. Har också tagit en dusch och myst i morgonrocken, pratat en stund med min älskling och längtat tills jag får se honom igen. Nu ska jag ringa och säga godnatt till honom innan jag somnar.

Kram på er.


Av ellen wiklund - 19 februari 2013 13:30

Nu återstår det endast 20 dagar tills jag har vandrat på den här jorden i 16 år. Mycket kommer hända under det här året och jag känner på mig att det kommer bli bra. Jag kommer börja en ny skola i höst (dock måste jag lämna mina gamla mates som gör min nuvarande klass underbar, och det kommer bli jobbigt), ska börja övningsköra och träna på att bli vuxen samt jobba stenhårt för att få dom betyg jag förtjänar. Men jag kommer självklart inte glömma att ha kul och umgås med mina kära vänner och min underbara pojkvän!


Årets önskelista ser ut såhär:


-Först och främst vill jag ha ett nytt kamerabatteri. Det är det absolut allra viktigaste. Ett nytt kamerabatteri som kan få liv i min älskling som numera bara ligger och dammar här hemma.

- En alldeles egen keps, något jag velat ha länge nu. Snor mina vänners och trivs alltid som fisken i vattnet. Helst en obey eller en chicago bulls.

- Ett gymkort skulle inte heller sitta fel. Måste skärpa mig och ta tag i det här nu. Att träna är bland det roligaste som finns, så nu måste jag bara komma igång!

- Sneakers. Framförallt till dansen, men också för att det blir fint att matcha dom till en mer lättklädd outfit nu i vår/sommar.

- En klocka skulle verkligen behövas. Både fint och smidigt. 

- Ett par John Lennon-glajjor, ja men varför inte? Så jävla snygga att jag dööör.

- Har alltid velat lära mig åka longboard. Så en longboard skulle alltid komma till nytta. 



Ovido - Quiz & Flashcards