ellenwiklund

Alla inlägg under december 2012

Av ellen wiklund - 20 december 2012 22:00

Tappade upp vatten i badkaret och hade i massa skum, tände ljus och låg där ett bra tag för att bara ta det lugnt och lyssna på fin musik. Det var välbehövligt efter de häktiga veckorna i skolan, och ibland måste man ta tid för att bara tänka på sig själv. Nu ska jag snart ringa min prins, bädda ner mig i sängen och somna till en film. Men först ska jag dricka en kopp te, och äta en kvällsmacka. Kram.

Av ellen wiklund - 19 december 2012 22:24

Hej! 


Allt bra? Själv börjar jag må bättre. 

Igår efter skolan stannade profilesteterna kvar på skolan tills klockan var 6, då vi visade upp våran musikal och efter det åkte jag hem till Robin som hade köpt världens sötaste ljus till mig som det stog "jag älskar dig mer och mer för varje dag som går" på. Gulle då. Resten av kvällen myste vi och pussades en hel del innan jag somnade i hans famn. Älskar honom så. 


 

Av ellen wiklund - 19 december 2012 20:00

 

Ja, som sagt. Dessa skönheter skulle inte sitta heeeelt fel i jul. Speciellt martens och nitbh:n. Kärlek.

Av ellen wiklund - 18 december 2012 19:34

Förlåt för en hemsk uppdatering! Har haft fullt upp med att vara sjuk, träffa vänner o pojkvän och fixa till min betyg nu, innan dom sattes, och det har gått bra faktiskt. Men alltid är det nåt som är fel, och just nu är det det. Mår inte alls bra, har haft tårar i ögonen hela dagen och bryter ihop lite då och då. Men det blir bättre så småning om. Sen vill jag också tacka mina underbara vänner för att ni finns, och för att ni får mig att må bättre. Älskar er.

Av ellen wiklund - 11 december 2012 21:16

Sitter med min älskling i sängen och myser framför American Pie med en varsin b&j i knät, samtidigt som vi firar våra 2 månader. Han är världens finaste pojkvän och jag kommer aldrig släppa taget om honom. Det här har varit dom bästa 2 månaderna i mitt liv, och jag älskar dig massvis, Robin!

Av ellen wiklund - 11 december 2012 09:40

Ibland frågar jag mig själv: vad är det för fel på folk? Folk som tycker det är kul att irritera eller såra någon annan, folk som inte lyssnar när man säger ifrån för att dom helt saknar respekt. Det spelar ingen roll vad man gör, för dom bryr sig inte. Dom skrattar åt en, eller säger dumma saker och bara för att man är tjej och har känslor, behöver man inte ha pms eller vara ett dampparn. Man vill bara bli behandlad, som man själv behandlar andra och man vill ha samma respekt som man visar andra. Är det så mycket begärt egentligen? Varför kan inte människor bara förstå, när man inte tycker det är kul och när man inte vill vara med längre, att dom ska sluta? Vad måste man göra för att folk ska lägga av? För det hjälper tydligen inte hur mycket man än skriker, eller försöker prata med dom, det funkar liksom inte. Och det är väldigt synd.

"Vad är det för fel på folk?"
Jag har tyvärr inget bra svar på det. Peace out.

Av ellen wiklund - 8 december 2012 15:01

Hej mina fina!

Igår när vi var tillbaka från begravningen skjutsade pappa in mig till stan där jag lämnade den tunga väskan hos Elin innan vi gick på stan i någon timme och handlade julklappar. Vi gick hem till henne och hon började med maten medan jag slog in julklapparna. Vi käkade plankstek framför finalen av x-factor och sen kollade vi på jägarna 2 i väntan på resultatet och att Robin som varit i stockholm skulle komma hem. Och när han äntligen gjorde det kramades vi en stund och åkte sen hem för att mysa lite till innan han hoppade in i duschen. Somnade sött bredvid min man som jag saknat så sen i måndags. Imorse när vi vaknade kollade vi på några av de avsnitt av Mysteriet på Greveholm som vi missat och sen åkte Robin till garaget. Jag tog en dusch innan Elin kom och fixade mina naglar sen käkade vi lunch bestående av pommes och hamburgare. Nu ligger jag i sängen och kollar Mysteriet på Greveholm i mjukisbyxor och godispåsen i knät. Chillmode on.

BTW VAR JAG EN AV VINNARNA AV TÄVLINGEN PÅ HANNALICIOUS HÄROMDAN DÄR JAG VANN ETT NAGELLACKSSTÄLL! Fyfan så skönt att äntligen kunna hålla koll på nagellacken ;)

Av ellen wiklund - 7 december 2012 10:10

Godmorgon!

Sitter nu i bilen påväg till Lidingö, och tittar på vinterlandet utanför rutan. Helt sjukt hur mycket snö det har kommit alltså, kan inte förstå! 7:e december, 17 dagar kvar till jul och ca 2 veckor kvar tills jullov, det är galet vad fort det har gått! Min feber har nu äntligen gått över och jag känner mig hyfsat frisk nu iallafall. Hoppas allt är bra med er, finisar. Peace out.

Ovido - Quiz & Flashcards