ellenwiklund

Alla inlägg under september 2012

Av ellen wiklund - 5 september 2012 22:14

Skrev ett långt inlägg, men allt försvann, och jag orkar inte skriva om..
Dagen har iallafall varit upp och ner. Skolan var sjukt seg, då jag var trött, hade huvudvärk och aasont i magen.. Iochförsig fick jag mig några skratt då och då, eftersom att jag har grymma vänner som alltid lättar på stämningen.

När vi slutade strax efter 2 drog jag med Emma till stan och traskade runt där tills klockan blev halv 6 och min buss tog mig hemåt. 


Av ellen wiklund - 3 september 2012 22:00

Hejhejhej!


Dagen började med brandlarmet som gick på skolan, alla sprang ut och frös ett tag innan vi gick in igen och läste sista minutrarna på läslusten. Efter det hade vi engelska där vi kollade på en video om World Trade Center, följt av matte där vi gjorde en diagnos för att kolla att vi inte glömt bort allt som har med ämnet att göra. Vi kollade film på so:n innan vi gick och åt lunch, hade en halvtimme senare en nolektion där vi läste i boken before the spanish began! 
Fick damp på läraren då hon alltid skyller på fel personer, och sen gick vi på slöjd. 
Efter skolan fick jag ta en senare buss hem för att jag inte hann med den tidiga, så jag, Anna, Dennis, Marcus och Emil gick runt på stan, provade lite glasögon och tog en milkshake på donken, tills bussen gick. 


Imorgon ska jag förhoppningsvis träffa Lina en stund, och prata lite, vilket vi inte gjort påå allt för länge.
Nu ska jag försöka sova lite trots min jävla hosta, godnatt!


 

tröttchey.se

Av ellen wiklund - 2 september 2012 22:30

Har fullt upp i skolan på dagarna, traskar runt på stan en stund, tar bussen hem och lägger mig i soffan, käkar middag, glor på tvn och går och lägger mig. Så har dagarna sett ut för min del..


Annars då? Hösten har kommit! September är här och jag hostar konstant, har ont i halsen, blivit laktosintolerant, är seg och trött heeela tin också som ett plus i kanten. Kan inte bli bättre, right? 
Känns som om jag borde lägga ner bloggen, för lär vara urkass på att uppdatera.. Men ni babes verkar kolla in ändå ser jag! Kärlek till er ♥


I helgen har jag varit hos pappa, spelat golf och sett en bra film jag länge velat se. 50/50, med en av mina favoritskådespelare, Joseph Gordon-Levitt. Annars har jag käkat kräftor, spelat några ackord på gitarren, ringt min älsklingsget, glott tv, slöat i soffan och fått reda på att en nära släkting gått bort.

Nej, nu ska jag snart gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon. 

Hoppas ni haft det bättre än jagk, kram.



Ovido - Quiz & Flashcards