ellenwiklund

Alla inlägg under april 2012

Av ellen wiklund - 3 april 2012 19:29

hola amigos!


ingen skola idag heller, men mår bättre nu så hoppas på att gå imorn, ligger ju efter en hel del nu..

efter att anna hade slutat kom hon hit, och vi tjockade oss med film och massa popcorn, mys.


nu har jag precis käkat och kollar på happy feet 2, haha.
gaaaah, vill bli frisk nuuuuu. saknar alla i skolan så sjuuukt mycket. shit asså.


nej, nu ska jag ta och vara social med folket och sen försöka gå och lägga mig tidigt ikväll.

 

Av ellen wiklund - 3 april 2012 14:26

i brist på annat att göra..


1. Hur gammal är du om fem år? 20år

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? ingen än så länge, haha, är ensam hemma.

3. Hur lång är du? 172 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett? trassel :3

5. Vem ringde du senast? mami 

6. Vem ringde dig senast? annapanna.

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? nej..mamma klagade på att jag hade med mig den ändå.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? smsa, lätt!

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Separerade.

10. När såg du senast din mamma? förra torsdagen.

11. Vilken ögonfärg har du? blå.

12. När vaknade du i dag? runt halv 10.

13. Vilken är din favoritjulsång? vettifaan, haha.

14. Vilken är din favoritplats? hemma eller med mina polers.

15. Vilken plats föredrar du minst? en busshållplats på vintern, haha. så jävla kallt.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? antagligen i sverige? 

17. Vad skrämde dig om natten som barn? mardrömmar mest.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? när jag kollade videon på mig och anna när vi kollade pa3. haha!

19. Hur stor är din säng? 120 

20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar såklart.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? underkläder och en t-shirt!

22. Hur många kuddar har du i sängen? 2 "riktiga" kuddar, men har också 3 prydnadskuddar.

23. Vem var din första idol? ingen aning, haha.

24. Väggur eller klocka på armen? väggur, för har ju klocka på mobilen, så behövs ingen på armen.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? konstig fråga? ute: skor, inne: strumpor, i sängen: barfota.

26. Är du social? jarråå!

27. Vilken är din favoritglass? gillar det mesta! 

28. Vilken är din favoritefterrätt? uhm.. javet inte? 

29. Tycker du om kinamat? yees, så jävla gott!

30. Tycker du om kaffe? jadå, asgott med en latte då & då ;)

31. Vad dricker du till frukost? te.

32. Sover du på någon särskild sida? lite olika.

33. Kan du spela poker? självklart!

34. Tycker du om att mysa/kela? klart jag gör!

35. Är du en beroendemänniska? haha, ah.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? yes, jonas :3

37. Vill du ha barn? jadå, men inte än på ett tag. 

38. Kan du några andra språk än svenska? yees, engelska och lite spanska.

39. Har du någonsin åkt ambulans? jajamän, när jag bröt armen :p

40. Föredrar du havet eller en bassäng? kan nog inte välja.

41. Vad spenderar du helst pengar på? massa onödigt skit.

42. Äger du dyrbara smycken? tror jag inte.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? glee, house eller nåt bra program på mtv.

44. Kan du rulla med tungan? nope.

45. Vem är den roligaste människan du känner? alla mina kompisar får mig att skratta, så jagvenne o:

47. Vad har du för ringsignal? iphonesignal marimba xd

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? ofcoourse.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? mina naglar xd

50. Flirtar du mycket? händer väl ;)

51. Kan du byta olja på bilen? det är nog inte så svårt.

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? nix.

53. Vilken var den senaste boken du läste? lilla stjärna - john ajvide lindqvist.

54. Läser du någon dagstidning? händer att jag kollar i sn eller aftonbladet.

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nä.

56. Dansar du i bilen? haha, nej, men sjunger gör jag!

57. Vilken radiostation lyssnade du senast på? rix fm, I guess.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? vad jag skulle ha för färg på skolavslutningsklänningen.

59. När var du i kyrkan senast? förra torsdagen när jag var på begravning.

60. Är du lycklig? kunde vart lyckligare.


 

Av ellen wiklund - 2 april 2012 17:53

hejsan.

beslutade att stanna hemma även idag för när alarmet ringde kl 06.00 mådde jag verkligen inte bra.
så somnade om igen och vaknade runt 10.

har inte gjort särskilt mycket idag, mest suttit vid datan och kollat film, vilket jag fortfarande gör.
magen skriker efter mat, men det gör så himla ont att svälja att jag inte vill äta nåt! dock måste jag nog stoppa i mig nåt innan jag svälter ihjäl..


sen bestämde jag även med anna att vi skulle kolla film här hemma imorn, vare sig det blir skolan för min del eller inte.

   



Av ellen wiklund - 1 april 2012 23:46

hejhejhej! 

nej, det var inte mitt sista inlägg, utan bara ett aprilskämt, hihihhi.
några hann gå på det iallafall!

meeen, att jag bloggar dåligt och inte har nån ork stämmer faktiskt, har känt mig seg dom senaste dagarna.
men i fredags drog jag till gårn på kvällen en stund, och det var skönt att få träffa alla igen :)


i lördags körde vi grejer från farmors lägenhet till norrköping och sen stannade vi vid busfabriken så att kalle skulle få springa av sig lite, sen vare bara att dra hem, tat lugnt och glo film. 

idag har jag och pappa varit på ikea och inhandlat lite stuffs till rummet.
allt är på plats förutom garderoben som vi ska inhandla nån annan gång då vi inte hittade nån bra idag.

nu snackar jag i skype med philip och funderar på om det blir nån skola för mig imorn.
ska iallafall ställa alarmet och se hur jag mår, men har det blivit värre blir det ännu en tråkig dag hemma.

snart sova tror ja, puss!


   

Av ellen wiklund - 1 april 2012 22:41

hejsan.

som ni märkt har jag inte bloggat så bra på sista tiden..
det är för att jag varken har lust eller ork, så nu har jag bestämt att det är lika bra att jag lägger ner den..


tack till alla läsare som följt mig och min blogg, hopppas ni får det bra!

massor av kramar, pusshej! 


Ovido - Quiz & Flashcards