ellenwiklund

Alla inlägg under april 2012

Av ellen wiklund - 17 april 2012 18:45

hejsan svejsan. 

hur längesen var det jag skrev här? torsdags?

iallafall, så tog jag och anna bussen vid halv 2 i det regniga vädret till stan för att träffa marcus.
vi hängde på stan tills vi drog till gårn och träffade lite annat folk.


oooch i helgen gjorde jag i princip ingenting faktiskt.. pluggade och kollade tv, annars inget mer.

gårdagen var bien! skola, träffa kompisar, stan med emma, hem och överraska mami som fyllde år och sen en fika med gudmor (:


idag när jag satt på trosabussen på motorvägen började de regna, och sen snöa som fan. blev lite heartbroken då.. 

tog hargbussen från bt och jesper likaså, han hade försovit sig. så fick sällskap till skolan i det ruskiga vädret. såg ut som en jävla snögubbe när jag var inne i skolan juu. 

lektionerna har varit chill, och innan profilen hade vi 1 timmes rast, då vi skulle dansa i aulan idag. 

vi bestämde vilka danser vi skulle vara med i och hur vi skulle stå, även vilka kläder vi skulle ha eftersom att vi ska ha uppvisning på skolavslutningen D: 

sen hemåt direkt och städa.

ahjuste, sen har jag bestämt med emma att vi ska gå moppekurs i sommar tillsammans :D längtar sjuuukt.


nu ska jag äntligen käka, såå tjarrå.


   

Av ellen wiklund - 12 april 2012 12:41

chacha bloggeeen :D


läget? själv är det på toopp, jao!


vaknade halv 9 och insåg att anna skulle komma hit vilken sekund som helst. så kastade mig upp ur sängen och satte på mig kläder, drack en kopp te och sen kom annaaaa (: vi checkade film och sen hoppade jag in i duschen, gjorde mig i ordning, och snart ska vi gå till bussen. 


igår drog jag och papsen till norrköping och inhandlade lite nya kläder till mig. vilket verkligen behövdes! 

köpte 2 par jeans för 999 kr på jc och snubben i kassan frågade om jag hade ett medlemskort, och det hade jag ju, så jag fick 20 % rabatt på dom och behövde därför bara betala 800 kr, made my day. 


ha det gött, peoples! 

fina bilder på mig och min soulsister 

     



oooch gårdagens inköp:

2 par jeans - crocker / 2 basic tröjor - cubus / 2 st 5-pack stumpor - mywear/

Av ellen wiklund - 11 april 2012 17:17

hej kära bloggläsare.


igår tog jag bussen till stan och sen vidare mot stigtomta för att träffa nadja, fille, iza och mathilda. 
men fille, iza och nadja dissade oss så jag o matti drog hem till henne och kollade film. vi kollade black swan, sen skrattade vi ihjäl oss åt hennes katt, asså bokstavligt talat skrattade jag tills jag trodde jag skulle dö, haha!

sen satt vi och kollade kläder på nätet och pratade tills jag skulle hem. 


idag har jag varit ensam hemma och inte gjort någonting alls. 
pappa skulle varit hemma om 40 min egentligen så att vi kunde åka till norrköping och handla lite nya kläder till mig, men nu blev han sen, så jag vet inte hur det blir med det. men mina sista par jeans har gått sönder nu, såå det är nödfall nu x(


ska nog gå och ta nåt att äta, såå vi hörs!


   

haha, lite random bild sådär (;

Av ellen wiklund - 9 april 2012 22:26

häjhäj! 


inte skrivit här sen i fredags va? har för mig det.. 

iallafall, i lördags åkte jag, mamma, pappa och lars till min gudmor för att fira påsk och äta god mat med trevligt folk vilket vi gjorde. sov över där tills i söndags, och då skjutsade vi hem lars, sen åkte vi tillbaka till mia för att stanna en natt till. 

vi sköt med pistol på pantflaskor och jag ägde ut hela högen, fick ner alla flaskorna på första försöket. haha, då känner man sig lite stolt sådär. sen grillade vi och lite sånt. 


imorse vaknade jag vid 10, gick upp och fräshade upp mig, åt frukost och la mig framför tvn och kollade audrina tills vi skulle åka hem. jag åkte hem till papsen igen för mamma har nu åkt till tyskland för att para java.
så vi hoppas på fina valpar så småning om så att jag kan spara en (:


nu kollar jag breaking dawn part 1 för 209844321 gången, men kan inte rå för det, den är ju sjuuukt bra.

haha, kan typ alla replikerna lixom. hur normalt är det? jagvenne x)


imorn ska jag gå upp hyfsat tidigt för att ta bussen in till stan runt 9 och sen hänga med anna, dennis och marcus tills jag ska ta bussen från bt till stigtomta och träffa mina små stigtomtar som jag saknar tonvis. 


har oxå bestämt att jag ska till stan med annapanna på torsdag och på fredag ska vi kolla lite film här hemma innan vi tar bussen till nyköping för att sen dra till gårn och träffa lite fölk. 


jappjapp, där hade ni ett hyfsat långt inlägg så ni är medvetna om vad jag har för mig. 

ta hand om er, kram!


 

Av ellen wiklund - 6 april 2012 19:54

idag var det ett år sen min älskling försvann. ett år sen hon sprang ifrån mig, ett år sen hon lämnade mig ensam.

saknar henne mer & mer för varje dag som går, och tänker på henne varje dag.
ingen hund kommer nånsin få mig att känna som du gjorde.
jag saknar dig, och jag älskar dig ännu mer.

 

Av ellen wiklund - 6 april 2012 19:50

hejsan!


igår när vi slutade skolan satt jag med anna på bussen hem och flummade en hel del, haha fyfan så störda vi är, älskar dig. pappa hämtade mig vid bussen och vi åkte mot oxelösund för att träffa några släktingar och hämta en grej. på hemvägen handlade vi och sen tog vi med oss två kebabtallrikar hem, då vi var hungriga&lata.

när vi ätit upp la vi oss i varsin soffa och chillade framför tvn hela kvällen.


idag skjutsade pappa hem mig till mamsen och nu sitter vi här och ska snart börja med maten, eller ah, jag ska..


imorn drar vi till gudmoren för att fira påsk med lite trevligt folk, längtar lite faktiskt (:

 

Av ellen wiklund - 4 april 2012 21:45

hejsan!


gick upp halv 7 imorse, duschade och gjorde mig i ordning för skolan som jag längtat efter så sjuukt mycket.
när jag kom innanför dörren blev jag attackerad med kramar från mina älsklingar, så myysigt.
matten var lätt som en plätt! jobbade 5 sidor medans dom andra gjorde diagnos och jag kände verkligen att min hjärna ville samarbeta för en gångs skull, haha.


sen var det redovisning på hemkunskapen och efter det lagade vi spaghetti carbonara. 
redovisningen gick bra, och maten smakade super. gick runt med tomater i kinderna och fick folk att skratta, häärligt!

allt var jättebra tills vi gick in på no:n då allt försvann. lektionen gick, trots mitt humör, väldigt snabbt då vi gjorde experiment typ. 


tog bussen hem till ålberga när vi slutat och la mig i sängen, kollade en film och funderade lite. 
är verkligen trött på såna människor som älskar att förstöra för andra. som lixom njuter av det och fortsätter trots att dom ser tåren i ögat, eller minen som visar hur jävla ont det gör. väx upp förfan.


   

du skulle bara veta hur mycket jag älskar dig. du som alltid får mig på bättre tankar, du som alltid ställer upp och bryr dig. du som är min andra halva, my soulsister. 

Av ellen wiklund - 4 april 2012 21:15

 


I'm tired of your stupid comments, your nasty attitude and the way you treat me.
honestly, i thought you might had changed. That you had realized how much you mean to me, that you understood.
I thought it was for real, that you actually cared about me too, but I was wrong.
And now I am here again, crying over you..
Ovido - Quiz & Flashcards