ellenwiklund

Alla inlägg under december 2010

Av ellen wiklund - 5 december 2010 10:30

hejhej!


igår slapp jag vara ensam hemma hela dagen :D 

lina räddade nämligen min dag o frågade om vi kunde träffas. Så hon kom hit o sov här.. Det va fett flumm. Vi pratade med kp o kollade runt på datan.. Sen blev de ju en hel del skratt.. Särskilt när de gällde colaflaskan.. fan ta dig lina -.-

hahaha.. ahja. sen va vi tvungna o hämta ved, kul.. eller inte o.O

men sen skulle vi äta o efter det satt vi bara vid datan igen.. men mamma ville ha tbx den så vi satt o pratade, o det va ju oxå mysigt (:

o när vi skulle sova så la sig lina i min säng, och jag fick inte bort henne därifrån så vi delade säng..  tur för dig lina, att du inte sparkade på mig, annars hade de inte blivit kul  <.<

o idag skulle hon på gudstjänst, så vi gick upp kl 8.. 


så nu sitter jag här ensam igen.. 

ska nog spela lite wow igen mahaaaa (a)


hejdå! 


gammal bild på mig o lina :')<3   


Av ellen wiklund - 4 december 2010 12:02

hej!


imorse vaknade jag av att mamma skulle åka.. så jag sa hejdå o sen satte jag mig vid datan o spelade wow typ en timme elr nått.. efter det åt jag frukost.  sen tog jag ut valparna o gav dom mat, o det är ju sjukt mkt snö ute :o men det var ganska mysigt, solen sken o bara man hade kläder så funkade de :) när jag hade tagit in dom gick jag ut med vanilla.. när hon hade sprungit av sig gick vi in.. o jag satte mig vid datan igen.. Jag ringde pappa o sen  gick jag in på discshops hemsida o beställde eclipseboxen, wuhu :D


o nu sitter jag här o ska snart spela wow igen.. moahahaha (a)

bloggar antagligen senare igen.. såå, hejdå bloggen! 

Av ellen wiklund - 3 december 2010 18:27

hejhopp bloggen, o alla bloggläsare ;D


idag är det äntligen fredag!

inga sega lektioner i skolan, så skoldan flöt på ovanligt bra.. o sista lektionen på spanskan kollade vi bara på film. ah okej.. lite segt var det då, höll på att somna (a)

när vi slutade gick vi ut o skulle vänta på bussen, eller ah, iallafall dom andra.. själv skulle jag vänta på att mamma skulle hämta mig.. 

jag stog o väntade med fille, nadja, matti o lisa.. nadja var cp som vanligt o rullade sig i snön -.- hon kommer bli förkyld.. o det vill jag inte :(


imorgon ska jag vara ensam hemma med hundarna HELA dagen.. för mamma ska iväg till södertälje på uppfödarkonferens o sen på medlemsmöte.. -.- hon kommer typ hem sent på kvällen.. usch vad tråkigt jag kommer ha.. bläääää!


på måndag efter skolan ska jag hem till pappa o vara där i en hel vecka.. då ska jag köpa en ny vinterjacka o hoppas jag kan köpa eclipse (a)

jag ville ha den idag, men mamma vägrade köpa den, hon tkr jag ska önska mig den i julklapp istället -.- men ska fråga pappa snääällt, så kanske han kan köpa den :}


nu måste jag hjälpa mamma med maten.. 

hejdå :p


haha ah juste,

nu är det ju såhär att ja o min nadja har bäst humor, ever (a)

och själv är man ju störd som kommer på skumma saker..  som t.ex :

 "jag är en fågel! :o"


så här är en bild som hon gjorde till mig pga mitt störda beteende.. älskar dig  XD

  




Av ellen wiklund - 2 december 2010 10:18

fan, förlåt..

Av ellen wiklund - 2 december 2010 10:01

hejsvejs!


igår blev det inget bloggande, efter skolan var jag med lina o dessan.. det va väldigt flumm.. XD o när jag kom hem kollade jag på tv o messade (a)


idag hade vi hål på spanskan, o nu har vi data.. inte särskilt kul, för ja mår inte så bra.. ;( ont i magen, o de suger!


måste sluta nu, bloggar kanske senare... hejdååå ;)

Ovido - Quiz & Flashcards