ellenwiklund

Alla inlägg under december 2010

Av ellen wiklund - 18 december 2010 17:45

hejhopp!


idag har jag gjort mycket:


vaknade runt 9, klockan 10 började jag med degen till lussebullarna.. o mitt i allt kom de valpköpare. men när jag hade gjort klart dom feta o cpstörda bullarna o dom var nygräddade åkte vi in till stan o handlade.  När vi kom hem gick jag ut o skottade snö.  då kom en till valpköpare.. o när dom hade åkt gick jag in o bakade pepparkakor. XD  efter det började jag med maten. när maten var klar satte vi oss och åt.. såklart.. :p och nu sitter jag här.. helt utmattad, puh.. -.-'

vanilla har ju självklart oxå varit med i köket heeeela dagen.. sötnosen..    :)


hejdååå (;



bild från google.



Av ellen wiklund - 17 december 2010 19:20

halloj! idag har jag gjort 5-minuterskola, o funderar på om jag ska göra lussebullar nu, eller om jag ska göra dom imorgon.. hmm, de får nog bli imorgon (y)


funderar oxå på att göra en ny header, eller vad tkr ni? de är nog dags att byta nu.. så den kommer senare.. :)


nu kommer de typ en valpköpare som ska köpa en dvärgpinscher.. o de är min favorit.. -.- såå typiskt.. ahja, men de blir säkert bra ;) vi får väl hoppas på de iaf.


tänk, att om bara en vecka äre lixom julafton? shit va fort de har gått :o

o på onsdag slutar skolan. fett stört ju. kändes som om vi började skolan för bara några veckor sen ju.. ? haha.. :p


nu ska jag fixa headern.. hejdåå :)


Av ellen wiklund - 17 december 2010 19:08

hej bloggen! min älskade linapettersson fyller 14 idag :D och det betyder att ALLA säger grattis, även om ni inte känner henne. de låter bra va? ah, de tkr jag :)

så grattis stumpan. hade hellre sagt de till dig i skolan, men va ju hemma idag, mådde inte särskilt bra imorse.. men nu äre bättre ;) som sagt va, alla säger grattis? aah, va bra. då har vi en deal :D 


      


o glöm nu inte hur mkt du betyder för mig.. jag hade gett dig allt du ville ha om ja bara kunde.. tänk vad många minnen vi har tsm, o så mkt vi har gått igenom. lina, jag finns alltid för dig, de ska du veta. du är en underbar person, hjärtat. jag älskar dig :) <3

Av ellen wiklund - 16 december 2010 09:41

du finns i varje andetag.. tack för att du är den du är..

linapettersson, du är sjuuuukt underbar! o jag älskar dig mer än något annat, stumpan.. de är vi mot världen.. från blöjan till graven syster, right? de var väl så vi sa va ? ;) du är en männsika som alltid får mig glad.. alltid.


puss, hjärtat <3



  

Av ellen wiklund - 15 december 2010 19:06

inte på humör för att blogga.

måste plugga inför provet imorgon oxå.


  

Av ellen wiklund - 15 december 2010 17:16

Ett tag sen Ellen bloggat, va?

Idag så slutade alla i skolan kl 14.00, för lärarna skulle typ på något möte, och betygen säts idag för 8na och 9na. Får väll hålla tummarna för att jag ska iallafall få G i alla änmen ;) haha.

 Imorgon kankse Jag, Ellen & Dessan ska åka och simmträna. Vet inte om jag hinner eftersom jag fyller år NU PÅ FREDAG! måste fixa en massa saker hemma och så. men vi får väll se.


 KOLLA IN ---> http://linapetterssson.bloggplatsen.se/


 


 


kram Lina.

Av ellen wiklund - 14 december 2010 17:39

hejsvejs!


jag har inte bloggat sen i torsdags, jag vet.. förlåt för de.. 

men jag har ju varit hos pappa.. så här kmr lite uppdateringar..:


i fredags var jag sjuk. jag tittade på film heeeela dagen, mysigt.. :3 

o sen va de ju idolfinal.. tycker de e rätt att jay vann :D


i lördags gjorde jag inge speciellt.. va ensam hemma.. för pappa spelade bowling... ;)


i söndags åkte ja o pappa in till norrköping o handlade en ny jacka till mig :) den är fett myyysig o jättevarm :3


i måndags efter skolan skulle jag ha åkt till mamma, men dessan o lina följde med mig hem till pappa istället.. vi flummade, o sen kl 18.00 gick vi upp till ålbergaskolan o kollade på dom yngre när dom gick luciatåg.. hannah o alexandra stog oxå där med oss.. :) sen åt vi fika där, efter de gick vi runt i våran gamla skola.. när vi kom hem till pappa åkte dessan hem o lina sov kvar (a)


o imorse missade vi bussen, smidigt värre.. jagvet XD så pappa skjutsade oss.. 


just nu sitter jag o somnar snart.. är typ astrött.. men måste väl plugga på so:n lite.. vi har prov på torsdag.. usch! inte kul assåå :p


hejdåå (a)


  


fulast.se

Av ellen wiklund - 9 december 2010 09:45

hejsvejs!


i måndags åkte jag till pappa, o lina o dessan följde med mig :D

vi åt pizza, mums (a) o sen flummade vi sönder i snön..


I tisdags var jag med dessan o lina igen, men lina sov över hos mig då... :D o min eclipsebox hade kommit, så vi kollade på den (a)


igår var det friluftsdag, jag dessan o lina spelade pingis, sen åkte vi till rosvalla o spelade bowling.. jag vann ofc ;) o efter det åt vi på donken.. sen gick vi på stan o efter de tog vi hargbussen till skolan.. där stog äikäs, skinny o conny.. så vi väntade på bussen o flummade.. lina följde med mig hem igen, o sov kvar.. haha :p


o imorse på bussen sa dessan: du är väl hos din pappa idag? för jag skulle behöva va hos dig, annars kommer inte jag hem? :D o jag bah: -.-

hahaha, men vi får väl se hur de blir..


nu har vi data, o eftersom att jag är hos pappa kan jag inte blogga.. han haer ingen data.. -.- men nu ska jag sluta... hejdå (a)


bild på mina älsklingar därhemma.. saknar dom .. <3


  

Ovido - Quiz & Flashcards