ellenwiklund

Alla inlägg under november 2010

Av ellen wiklund - 2 november 2010 17:27

Hej bloggen! Anledningen till varför jag inte har bloggat på ett tag är för att min data och vårat internet har krashat totalt. Men då kanske ni undrar varför jag kan blogga nu? Det är för att mamma har fått en iphone idag. Vi fick ju besök av Carina, sannie och lilla Tyra förut. Trevligt var det! :D Så nu sitter jag med mammas nya underbara telefon. I helgen när jag åkte till pappa och skulle handla kläder så blev jag sjuk... LYCKAT! -.-så jag ska få pengar av pappa snart så jag kan åka in till stan i helgen, ska kolla med lina och dessan om dom vill hålla mig sällskap, saknar dom sjukt mkt ;(Idag mår jag mycket bättre, är typ helt frisk nu :) och det är superdupermegabra! Nu tror jag att mor min vill leka med sin nya telefon så kanske borde dela med mig, den är ju trots allt hennes x) Så hejdå, kommer antagligen inte blogga på ett tag nu :( Puss <3

Av ellen wiklund - 1 november 2010 08:54

 

Hejhej alla Ellens läsare! Hon är tyvärr sjuk och är hos sin pappa tror jag därför har hon inte bloggt något! Får hoppas på att hon åker till sin mamma idag och blir frisk!!


Krya på dig stumpan! saknar dig massor.

älskar dig syster!

http://linapetterssson.bloggplatsen.se  KOLLA IN VETTJA ;)


/lina.

Ovido - Quiz & Flashcards