ellenwiklund

Alla inlägg under november 2010

Av ellen wiklund - 18 november 2010 21:41

hejsan!


imorse när vi kom till skolan tog jag o lina bussen till lasarettet och gick till tandläkaren.. Men det var en halvtimme kvar tills linas tur. Så vi gick till gullans o köpte drickyoghurt för att tiden skulle gå fortare.. sen när vi kom tillbaka var det äntligen linas tur, så dom tog bort stygnen på ungefär 5 min.. Efter det gick vi till bt o tog hargbussen till skolan. När vi kom fram var det 10 min kvar tills lektionen slutade.. så jag o lina väntade..  Sen när klassen kom ner för trappen så gick lina o vi andra gick till syslöjden.. Det va lite flumm XD


annars var dagen botten.. Allt var sämst.. o jag mådde inte särskilt bra.. och det finns ju folk som bara gör dagen sämre.. alla vet nog vilka jag menar -.-


på bussen hem blev dagen lite ljusare.. Alex sköt chokladpudding på rutan.. normalt? mjaaa, inte särkilt... hahhaha :p


nu ska jag gå och lägga mig tror jag.. hejdå :D



hahaha, en gammal bild jag hittade.. Lite gulllig tkr jag.. :') 

btw. de är dessan som går bakom (a) <3

  

Av ellen wiklund - 17 november 2010 17:24

GRATTIS KP! :D 17 idag, ett grattis kanske? även fast ni inte känner honom? (a)


  

Av ellen wiklund - 17 november 2010 15:54

hejhopp! :D


kom hem fem i tre idag.. 

Vi hade hål sista timmen o dessutom var det ju kort dag idag, fett najjs ju! :D

jag, nadja, mathilda, fille, lisa o iza va en lite stund o sen skulle lisa in till stan.. Så vi höll henne sällskap medans hon väntade på bussen. Efter det dissa iza o nadja oss så jag, fille o mathilda gick och köpte mackor o sen kollade vi på killarna när dom spelade pingis.. Sen tillbringades tiden på bussen med hannah :)

När jag kom hem tog jag ut Vanilla, som har ont i benet.. stackarn.. ;/


o nu kollar jag that 70's show, som vanligt (a)

snart ska vi väl laga mat, sen ska det göras läxor.. och sen, soffan, här kommer jag! XD haha! nej men ska bara kolla på tv resten av kvällen tror jag.. ^^


o imorgon ska linis ta bort stygnen i munnen o jag ska hålla henne sällskap :D vad gör man inte liksom? och dessutom slipper man skolan.. :3 älskardig, lina eva birgitta pettersson :)<3


hejdååå ;D



gammal bild (a) men saknar tiden.. 


  


du&jag mot världen älskling.

Av ellen wiklund - 16 november 2010 17:13


hej bloggen!
kom hem för ungefär en timme sen.. kollade på that 70's show o efter det gav jag valparna mat.. Nu ska jag bara vänta tills mamma kommer hem.. 
Det finns dom som bara är fööör mycket.. 
om du läser det här så skulle jag bara vilja säga: Kan du sluta glo? har du inget bättre för dig? du är helt otrolig.. när du är med dina kompisar eller din *host* kille så drygar du och går på en.. men när du är själv skyndar du dig förbi med blicken i marken.. du är så feg, du vågar inte stå för det du säger eller gör.. Om du nu tycker att jag är så äcklig, om du nu inte gillar mig.. Men låt mig va då! Sluta glo hela tiden! eller det kanske är "svårt att slita blicken"? haha, det var väl så du sa, va? ;)

hej bloggen!
kom hem för ungefär en timme sen.. kollade på that 70's show o efter det gav jag valparna mat.. Nu ska jag bara vänta tills mamma kommer hem..


och sen skulle jag ju bara ta upp det här..  
Det finns dom som bara är fööör mycket.. om du läser det här så skulle jag bara vilja säga: Kan du sluta glo? har du inget bättre för dig? du är helt otrolig.. när du är med dina kompisar eller din *host* kille så drygar du och går på en.. men när du är själv skyndar du dig förbi med blicken i marken.. du är så feg, du vågar inte stå för det du säger eller gör när du är ensam.. Om du nu tycker att jag är så äcklig, om du nu inte gillar mig.. Men låt mig va då! Sluta glo hela tiden! eller det kanske är "svårt att slita blicken"? haha, det var väl så du sa, va? ;) och sluta anklaga mig för saker jag inte har gjort! det var inte jag som filmade! "tror du att jag skulle hitta på ngt sånt eller" Ja kära du, det tror jag faktiskt :) och Du säger att alla hatar mig, fine! men snälla du, se dig omkring.. Du är visst inte så omtyckt du heller.. och hur moget är det att lipa? eller att göra fula miner? du är redan äcklig som du är.. 


hoppas du läser det här ;D



ville bara säga det, hejdå ;D


Av ellen wiklund - 14 november 2010 21:19

hejhejhejhej!!! ;D 


Datan funkar igeeen!! så här kommer lite uppdateringar.. (a) :


I fredags efter skolan följde dessan och lina med mig hem, o vi skulle på disco.. haha! det blev ju väldigt lyckat.. ingen kommentar om det, men iaf efter det följde adam, simon molin och alex med hem till oss och kollade saw en stund.. Men det visade sig att det bara var alex som ville titta så vi stängde av.. Sen in på mitt rum och adam o simon dampade i min loftsäng med en gummiboll? ;s Alex, lina o dessan hade det mysigt i min säng o själv fick man hålla i hyllan under loftsängen så att adam o simon inte skulle ha ner ngt därifrån -.-  Sen fick adam syn på mitt ps2. så han satte igång det o spelade typ ngt bilspel som jag inte fattade ngt av XD Sen gick vi upp t skolan igen och träffade lollo.. Där uppe blev det läskkrig på altanen och sen skulle killarna hem.. :p


så jag, dessan o lina gick hem, vi åt kyckling o drack cola.. men vi hade fett flumm med colan x) hahahahha! efter det ringde jag o dessan till joar o snackade med honom ett tag o sen skulle vi sova.. 


När vi vaknade åt vi frukost, duschade o sen åkte vi in till norrköping med pappa för att äta kinamat, fett gott ju ! :)

efter det åkte vi till ingelsta shopping och kollade runt lite, sen köpte vi ansiktsmask, moahaha!! Men när vi kom hem blev stämningen låg, fast det blev bättre (y) Så vi gick ut o busade lite.. sen kom ullis o lämnade lite grejer.. O sen satte vi på oss ansiktsmask och skrattade så att den sprack XD


sen blev stämningen låg igen... ;/ och idag var stämningen också skum.. så när dom hade åkt hem kollade jag o pappa på film.. "X-men" och sen "guess who". som var båda jättebra ;)


nu ska jag gå och hämta dricka, bara för att jag inte är lika lat som josefinepersson ;D


hejdååå :)


             

Av ellen wiklund - 11 november 2010 09:49

helllu!!


det var ju några dagar sen jag skrev här.. Men det är ju pga att min dator har kraschat ;( Så nu sitter jag i skolan på data och har gjort klart uppgiften så jag tänkte att jag skulle passa på att skriva en snutt :)


Skolan rullar på som vanligt..

Och det finns ju dom jag stör mig på, som aldrig kan låta en va.. Så irriterande... men vissa har ju allvarliga problem.. right? ;)


Imorgon är det disco i ålberga..jag, dessan, lina o sabina ska gå.. efter skolan följer dessan och lina med mig hem, sen går vi och möter sabina o kanske elin.. och efter det ska lina och dessan ska sova hos mig, och det kommer bli fett flumm!! längtaaaaar (a)

dom är två helt underbara personer som jag älskar ngt oerhört.. dom betyder allt för mig. så fort man mår dåligt kommer dom med ett leende på läpparna och får mig glad igen, om ni inte fanns, vad skulle jag göra då? tack, tack, tack för att ni finns! <3


sitter just nu med dessan på min högra sida som skriver för fullt på sin data.. go dessan, go dessan! ;D


lyssnar på paramore - the only exception.. så bra låt asså.. :)


Igår tog jag, lisa, dessan och alex tidiga bussen in till stan för att klass 7a skulle träffas vid culturum. På bussen träffade vi lollo, har saknat henne sjukt mkt.. Inte träffat henne sen innan sommarlovet.. Men vi pratade med henne.. När vi kom fram t bt kramades vi och sa hejdå.. Hon kommer också till discot.. Så vi träffas ju då ;) Sen mötte vi nadja, mathilda, felicia och iza vid bt, och vi gick i samlad trupp t culturum. Där pratade vi bara om vad man kunde hitta där. Sen fick man gå runt och kolla lite. Efter det gick jag och dessan t nicco och skulle hämta hennes extranyckel. Men ingen öppnade dörren när vi knackade på, lyckat.. :3

Sen gick vi t donken och åt, och sen tog vi bussen t skolan.


När vi kom t skolan och träffade lina, elin och sabina var det första man hörde: vad gör ni här?! haha! tack, lina x) vi slutade tio över två, men jag och D.G skulle vänta på lina & co. Så vi gick runt i skolan med bläckpennor och frågade om folk ville skriva på våra skor, hahah!!! normalt? om man heter D.G och ellen så äre ;D

På bussen hade alex typ fett mkt godis, som vanligt.. och man fick ju ofc! för man är ju bäst.. ? :)


Men nu ska jag kolla lite på fb innan vi slutar, man får ju passa på när man har tillgång till data..


jag vet inte när jag bloggar, men ha det allra bäst tills dess!

puss o kram! :)<3


Av ellen wiklund - 7 november 2010 13:07

Ja, rubriken säger väl det mesta ;(

Av ellen wiklund - 6 november 2010 20:04

Hejhej Ellens bloggläsare :)

Nu äre så att Ellen inte kan blogga just nu pga massa saker, så jag hjälper henne lite igen :D gillas vavavava? :D Iaf så vet jag inte riktigt vad hon har för sig nu för tiden. Hon säger inte så mycket till mig längre, tror jag, eller det verkar så.. Men de gör inget sånnt händer ni vet, ibland orkar man ju inte :) Hon ska bara veta att jag ställer upp för henne oavsett vad som händer. Och det gör väll ni oxå? SJÄLVKLART! :) bra.! Uhm jag är hos min pappa och jag åker nog till mamma imorron eftersom det är skola på måndag :( haha bara så ni vet ;)



  


http://linapetterssson.bloggplatsen.se  -------KOLLA IN FUCKERS :D 

/Lina♥.

Ovido - Quiz & Flashcards