ellenwiklund

Direktlänk till inlägg 31 maj 2014

SKAKAR.

Av ellen wiklund - 31 maj 2014 19:15



Åttiosju dagar har gått sedan olyckan. Mina extrema blåmärken må vara borta, men dom fysiska och psykiska ärren finns fortfarande kvar. Mardrömmarna kommer och går, drömmar som visar hur det kunde ha gått. Hur jag kunde flugit ut genom rutan om jag inte hade valt att ta på mig bältet igen. Det var som om mitt undermedvetna förstod vad som skulle ske. För jag vill inte påstå att jag vanligtvis är speciellt noga med att använda det. Det var bara ren jävla tur att jag hade det vid just rätt tillfälle. Får rysningar bara jag skriver om det, bara jag tänker på vad som kunde hänt. Att jag faktiskt lika gärna inte kunde suttit här idag.

 

Folk tror jag mår bra just för att det gått så pass lång tid, men dom har fel, för det gör jag inte.

Och ingenting kommer någonsin bli som förut igen. 

 
 
Lollee

Lollee

31 maj 2014 19:58

Åh minns vår olycka. För ett år sedan. Trodde min bror var död. Vet hur hemskt det är! Är själv fortfarande påverkad av den. Kram!

http://galenilivet.blogg.se

 
Besma

Besma

31 maj 2014 21:47

Jag blev påkörd den 29 November den dagen jag skulle spela cup dessutom. Tur var så kunde jag ställa mig upp på direkten. Jag hade ont i knät i 2 veckor och gick på kryckor i en vecka bara. Nu har jag inte ett dugg ont längre. Men jag kan ju ramla eller nåt och få ont. Hoppas du blir bättre!

http://nattstad.se/besmamounira

 
Ingen bild

Omskakad

1 juni 2014 14:29

Vet exakt hur det känns, råkade ut för samma sak för knappt en månad sedan. Med väldigt lindriga skador. Samma sak med bältet, jag har det nästan aldrig men just den kvällen hade vi som i system när vi var ute och åkte "bätle?! CHECK!" Hade vi inte gjort det hade jag troligtvis inte suttit här idag. Och bilen är mer skrot just nu.. Styrke kramar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ellen wiklund - 9 mars 2015 21:36


Efter 4,5 år på bloggplatsen känner jag för en förändring, så jag tar mitt pick och pack och flyttar hit.  I och med en ny blogg ska jag börja om på nytt, med fler inlägg och roligare bilder. Det är på tiden att jag dammar av kameran. Vi ses på n...

Av ellen wiklund - 5 mars 2015 14:51


Min födelsedag närmar sig med stormsteg och folk frågar mig ständigt vad jag önskar mig, så här kommer min önskelista.   Allra helst vill jag ha en till tatuering, men även ta nya hål i öronen. Utöver det önskar jag mig en plattång, presentkor...

Av ellen wiklund - 2 mars 2015 21:46


Hej! Allt bra med er? Själv har jag gått och blivit sjuk. Vaknade imorse och mådde pyton, när jag skulle börja jobba idag, bra tajming va? Så jag stannade hemma från skolan och samlade krafter tills klockan var halv 4, då jag åkte till ica för et...

Av ellen wiklund - 25 februari 2015 09:24

Hej finisar. Allt bra? Själv har jag tagit mig an en ny skolvecka efter ett välbehövt sportlov. Inledde lovet med att umgås med dessa sköningar, vilket var en grym start på ett grymt lov. Under lovet spenderade jag en hel del tid hos famor, um...

Av ellen wiklund - 13 februari 2015 15:12


Hej! Sitter just nu på espresso house med mina fina tjejer och firar att lovet äntligen är här. Kvällen ska spenderas med dom tillsammans med Ludwig och Oscar. Bättre start på lovet kan man inte få. ...

Ovido - Quiz & Flashcards