ellenwiklund

Direktlänk till inlägg 14 maj 2014

HUR TJÄNAR JAG PENGAR PÅ MIN BLOGG?

Av ellen wiklund - 14 maj 2014 15:00

Som bloggare vet jag att det är lite extra roligt att blogga när man får pengar för det, och därför vill jag tipsa mina läsare om blogfame.


Blogfame är ett nytt och enkelt sätt för bloggare att tjäna pengar. Till skillnad från andra sidor spelar det ingen roll hur många besök per vecka eller unika läsare du har. Utan nu skriver du ett inlägg där du länkar till en viss sida eller produkt, och beroende på hur många av dina läsare som nappar och beställer något från sidan du länkade till, desto mer pengar tjänar du. Busenkelt! Som hjälp på traven får du 50 kr insatt direkt när du blir medlem. Det har funkat för mig, så gå in HÄR och bli medlem du med, jag lovar att du blir mer motiverad till att blogga när du får belöning för det. Speciellt när du fått ihop pengar till dom där skorna du länge suktat efter, eller när du äntligen kan skämma bort dina nära och kära lite extra. 


 

 
 
Lisa

Lisa

9 juni 2014 19:12

Jag förstår inte riktigt vad du menar med att man tjänar pengar på att vara medlem hos Blogfame? :) vad ska man göra för att "tjäna" pengar på det. Det var ett tips att man får 12kr på att bli medlem hos Members men liksom vart får man pengarna..?

http://www.lisaholmander.blogg.se

ellen wiklund

10 juni 2014 12:20

Du ska länka deras länkar och desto fler som klickar på länkarna och köper något via din länk, desto mer pengar får du på ett konto hos blogfame som sedan när du uppnått 500 kr utbetalas till ditt konto :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ellen wiklund - 9 mars 2015 21:36


Efter 4,5 år på bloggplatsen känner jag för en förändring, så jag tar mitt pick och pack och flyttar hit.  I och med en ny blogg ska jag börja om på nytt, med fler inlägg och roligare bilder. Det är på tiden att jag dammar av kameran. Vi ses på n...

Av ellen wiklund - 5 mars 2015 14:51


Min födelsedag närmar sig med stormsteg och folk frågar mig ständigt vad jag önskar mig, så här kommer min önskelista.   Allra helst vill jag ha en till tatuering, men även ta nya hål i öronen. Utöver det önskar jag mig en plattång, presentkor...

Av ellen wiklund - 2 mars 2015 21:46


Hej! Allt bra med er? Själv har jag gått och blivit sjuk. Vaknade imorse och mådde pyton, när jag skulle börja jobba idag, bra tajming va? Så jag stannade hemma från skolan och samlade krafter tills klockan var halv 4, då jag åkte till ica för et...

Av ellen wiklund - 25 februari 2015 09:24

Hej finisar. Allt bra? Själv har jag tagit mig an en ny skolvecka efter ett välbehövt sportlov. Inledde lovet med att umgås med dessa sköningar, vilket var en grym start på ett grymt lov. Under lovet spenderade jag en hel del tid hos famor, um...

Av ellen wiklund - 13 februari 2015 15:12


Hej! Sitter just nu på espresso house med mina fina tjejer och firar att lovet äntligen är här. Kvällen ska spenderas med dom tillsammans med Ludwig och Oscar. Bättre start på lovet kan man inte få. ...

Ovido - Quiz & Flashcards