ellenwiklund

Alla inlägg under februari 2014

Av ellen wiklund - 2 februari 2014 21:14

Hej! 


Helgen har bestått av bio, långa bilfärder, rally, termobyxor och underställ, snöbollskrig, sångstunder, mycket skratt och dålig sömn. Sammanfattat har det varit en väldigt bra helg och även en bra början på februari vilket vi avslutar med ben&jerry till några avsnitt av awkward. 


 

Av ellen wiklund - 1 februari 2014 06:36

Godmorgon!

Igår bokade jag och Robin spontant biobiljetter till Hobbit - Smaugs ödemark och när klockan var åtta gick vi in i biosalongen för att sitta där i 2 h och 40 min. Den var sjukt bra, verkligen och slutade på ett sånt sätt att man bara längtar efter nästa del! Vi träffade några vänner efter det och var hemma runt ett. Somnade ungefär när klockan närmade sig två och halv fyra, en och en halv timme senare gick jag och Robin upp för att göra oss i ordning och packa för att åka upp till Hällefors där det vankas rally. Har med mig så mycket kläder att jag kommer se ut som en vandrandes michellingubbe. Vi hämtade upp Linus och Tompa strax efter 5 och nu är vi påväg. Ikväll ska vi förmodligen även iväg till norrköping, åh jag kommer vara dödligt trött..

Ovido - Quiz & Flashcards