ellenwiklund

Alla inlägg under januari 2014

Av ellen wiklund - 2 januari 2014 21:22

Har varit i skolan idag och fått en gigantisk bunt papper om arbete att ta igen nu när terminen börjar. Har även varit hemma hos Matte och firat honom, men nu ska jag och Robin åka hem och kolla på en film eller något. Förövrigt har jag gått och fått långt hår. Kram.

Av ellen wiklund - 2 januari 2014 00:47

Första januari tvåtusenfjorton är nu här. Dock har klockan tickat förbi midnatt så tekniskt sett är det den andra. I vilket fall som helst var mitt nyår inte lika bra som jag hoppats på, men jag hade det helt okej ändå. Lite smått besviken bara, precis som de andra. Gick och la mig imorse när klockan började närma sig sex och vaknade senare idag halv fyra. Jag och Robin har sen dess ätit, åkt runt med Pelle, Andreas och Amanda ett tag, ätit igen och nu sitter vi hemma hos mamma och äter ben&jerry's. En väldigt slapp början på året.

Bilder från nyårsnatten kommer imorgon, håll utkik!

Ovido - Quiz & Flashcards