ellenwiklund

Alla inlägg under augusti 2013

Av ellen wiklund - 10 augusti 2013 19:04

Här i skåne är vi nöjda med dagens resultat. Våran Java vann veteranklassen och slutade två i bästa tikklassen medan dimma vann öppenklassen i tikar och slutade trea i bästa tikklassen.

Av ellen wiklund - 10 augusti 2013 01:25

Bilresan hit må ha tagit lååååång tid, men gud så vackert det är här nere. Öppna landskap, jordbruk och stora fält i mängder, så himla mysigt. Vi var framme halv elva och vi har ätit grillat och alldeles nyss sa jag godnatt till min älskling som är fyrtiofem långa mil härifrån. Saknar honom så.

Av ellen wiklund - 9 augusti 2013 14:50

Hej!


Halv elva imorse satte jag och mamma oss i bilen och åkte mot Linköping för att packa över våra saker till Camillas bil och åka vidare mot Skåne, något vi har gjort varenda år så länge jag kan minnas. Varje år i augusti äger skånespecialen rum, en hundutställning med fokus endast på Dobermann och då vi har många vänner inom dobermannvärlden är det lite extra kul att både få umgås och ställa ut sin hund.


I vilket fall som helst kom vi inte iväg förrän runt två då hon hade valpar vi inte kunde slita oss ifrån. Saknar att ha dobermannvalpar hemma lite extra när jag ser någon annan som har det, men i vår, då ska vi också ha valpar. 

Här har vi en av hennes åtta veckors gamla valpar, söt som socker.

Av ellen wiklund - 8 augusti 2013 14:31

Sov fyra timmar inatt innan jag vaknade av att telefonen ringde. Jag ringde Robin och sa godmorgon och åt sedan frukost. Det var då jag insåg att den här dagen skulle bli hemsk. Illamående,panikslagen och lidande går jag runt när jag får tillbaka mensen. Det är som ett slag i magen, om och om igen. Jag hatar mens. Nu har jag druckit varm choklad och ska krypa ner i sängen med Gossip Girl. Snälla låt den här dagen gå fort.


 

Av ellen wiklund - 7 augusti 2013 23:54

Hej!

Robin skjutsade hem mig
Till västerljung igår kväll och beslutade att stanna kvar över natten. När han åkte till jobbet vid 6 imorse somnade jag om och sov tills jag var utsövd. Har inte gjort speciellt mycket idag förutom att åkt upp och ner från tvättstugan och passade även på att ta lite kort. Nu avslutar vi dagen med jordgubbar doppade i mörk choklad, vardagslyx på hög nivå.

Av ellen wiklund - 5 augusti 2013 20:38

I helgen var det nyköpings festdagar och jag fick tillbringa dom med mina absoluta favoriter, vänner och pojkvän. Jag hade det så himla bra bland fina människor och karuseller, kände mig precis som ett barn på julafton. En oförglömlig helg med andra ord. Massvis med kärlek till alla er som fick årets karneval att bli bäst.




 

Här över ser ni också en skymt av min nya tatuering jag äntligen fick göra i fredags, lycklig tjej. Är supernöjd med den och tusen tack till Johnny som gjorde den! Bättre bilder kommer senare. 
 

Av ellen wiklund - 2 augusti 2013 21:18

Hej! I helgen är det nyköpings festdagar, och den kommer spenderas med mina favoriter. Ha en jättefin helg, kära ni, för det ska jag ha! Talk to you later!

Ovido - Quiz & Flashcards