ellenwiklund

Direktlänk till inlägg 28 maj 2013

CONVERSE ALL STAR

Av ellen wiklund - 28 maj 2013 22:01

Tog mig äntligen i kragen och köpte ett par nya vita converse, då mina gamla inte alls var vita längre. Dessutom var dom trasiga och sönderslitna, så jag kände för att köpa ett par nya fräscha nu till sommaren. Kommer aldrig tröttna på converse, de är seriöst dom bästa skorna som finns och det här är säkert mitt 15:e par nu MINST (!!), jag måste dock ha speciella ilägg för att inte få ont. Love.


 
 
Ingen bild

Mickke

30 maj 2013 01:37

Hoppas det inte är en för konstig fråga, men om du har kvar de gamla paren, är det något du är intresserad av att sälja?
Skulle behöva ett par extra, så skicket och de bryr jag mig inte om :)

ellen wiklund

31 maj 2013 22:09

Det gamla paret är helt sönderslitna och trasiga, ingenting att ha med andra ord, haha.

 
Ingen bild

Mickke

2 juni 2013 04:26

Helt säker? För jag är villig att betala ändå, även om skickat inte är det bästa. Jag behöver bara ett par extra tills något vidare bara, så det är vilket som :)

ellen wiklund

4 juni 2013 22:20

Jag lovar dig, du vill inte ha dom ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ellen wiklund - 9 mars 2015 21:36


Efter 4,5 år på bloggplatsen känner jag för en förändring, så jag tar mitt pick och pack och flyttar hit.  I och med en ny blogg ska jag börja om på nytt, med fler inlägg och roligare bilder. Det är på tiden att jag dammar av kameran. Vi ses på n...

Av ellen wiklund - 5 mars 2015 14:51


Min födelsedag närmar sig med stormsteg och folk frågar mig ständigt vad jag önskar mig, så här kommer min önskelista.   Allra helst vill jag ha en till tatuering, men även ta nya hål i öronen. Utöver det önskar jag mig en plattång, presentkor...

Av ellen wiklund - 2 mars 2015 21:46


Hej! Allt bra med er? Själv har jag gått och blivit sjuk. Vaknade imorse och mådde pyton, när jag skulle börja jobba idag, bra tajming va? Så jag stannade hemma från skolan och samlade krafter tills klockan var halv 4, då jag åkte till ica för et...

Av ellen wiklund - 25 februari 2015 09:24

Hej finisar. Allt bra? Själv har jag tagit mig an en ny skolvecka efter ett välbehövt sportlov. Inledde lovet med att umgås med dessa sköningar, vilket var en grym start på ett grymt lov. Under lovet spenderade jag en hel del tid hos famor, um...

Av ellen wiklund - 13 februari 2015 15:12


Hej! Sitter just nu på espresso house med mina fina tjejer och firar att lovet äntligen är här. Kvällen ska spenderas med dom tillsammans med Ludwig och Oscar. Bättre start på lovet kan man inte få. ...

Ovido - Quiz & Flashcards