ellenwiklund

Direktlänk till inlägg 29 juli 2012

~RINGSÖ~

Av ellen wiklund - 29 juli 2012 21:44

Hej!


Förlåt för jättekass uppdatering, men i torsdags gick både mamma och jag upp tidigt för att packa och åka till Mia, så jag hann aldrig. Dessutom var det jättedålig täckning där borta, så att göra ett försök att uppdatera bloggen hade varit omöjligt.


I två dagar var vi borta på ringsö med trevligt folk, två hundar och en liten hundbäbis som var sjukt söt. 
Vi badade, solade, grillade, åt god mat, pratade & skrattade i massor, spelade pingis, spelade kort, njöt av den vackra solnedgången och hade det riktigt trevligt. På dom två dagarna vi var borta hann jag få benen fulla av myggbett, slå huvudet i de låga dörrkarmarna, gå in i myggnät och sabba min och Axels vinst på "tecken".

Hade det sjukt trevligt iallafall och var inte jättesugen på att åka hem, men vi var tvungna. Så när vi var på fastlandet igen åkte jag med Mia och hennes familj hem till henne och kollade på gamla kort medans vi väntade på mamma som skulle komma. 
Runt 6 kom pappa åkandes i Kilabussen och berättade att han hade hämtat min moppe. Så jag sprang ut och var helt exalterad när pappa rullade ut den. Det var som kärlek vid första ögonkastet, och jag är verkligen helnöjd med den! 

Alla skulle självklart provköra den, och när vi gjort det stannade vi och käkade mat innan jag och pappa åkte och hämtade Lina runt 12. Vi stack hem och senare drog vi o träffade Dennis, Calle & Emil. Vet inte hur vi fick tiden att gå så fort, men när klockan var 5 drog vi hem och käkade macka innan vi somnade till Black Swan. 

I lördags drog vi in till stan, delade på en pizza, lämnade Annas laddare och handlade innan vi åkte med pappa hem. Sen fördrev vi tiden genom att ligga i sängen och snacka tills vi bestämde oss för att dra och träffa Johan, Adam, Ludwig och Philip. Dom var inte alls sociala så runt 2 drog vi hemåt och åt lite innan vi somnade. 

Idag har vi köpt en ny batteriladdare till kameran, ätit kinamat och lämnat Lina i stan innan vi drog hem och röjde ur förrådet. Sen har jag bara legat och slöat vid tvn. 


           

Passade på att ta lite bilder när vi var där för det var ju så vackert, men kameran dog första dan, och laddaren var trasig så tyvärr blev det inte så många bilder..



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ellen wiklund - 9 mars 2015 21:36


Efter 4,5 år på bloggplatsen känner jag för en förändring, så jag tar mitt pick och pack och flyttar hit.  I och med en ny blogg ska jag börja om på nytt, med fler inlägg och roligare bilder. Det är på tiden att jag dammar av kameran. Vi ses på n...

Av ellen wiklund - 5 mars 2015 14:51


Min födelsedag närmar sig med stormsteg och folk frågar mig ständigt vad jag önskar mig, så här kommer min önskelista.   Allra helst vill jag ha en till tatuering, men även ta nya hål i öronen. Utöver det önskar jag mig en plattång, presentkor...

Av ellen wiklund - 2 mars 2015 21:46


Hej! Allt bra med er? Själv har jag gått och blivit sjuk. Vaknade imorse och mådde pyton, när jag skulle börja jobba idag, bra tajming va? Så jag stannade hemma från skolan och samlade krafter tills klockan var halv 4, då jag åkte till ica för et...

Av ellen wiklund - 25 februari 2015 09:24

Hej finisar. Allt bra? Själv har jag tagit mig an en ny skolvecka efter ett välbehövt sportlov. Inledde lovet med att umgås med dessa sköningar, vilket var en grym start på ett grymt lov. Under lovet spenderade jag en hel del tid hos famor, um...

Av ellen wiklund - 13 februari 2015 15:12


Hej! Sitter just nu på espresso house med mina fina tjejer och firar att lovet äntligen är här. Kvällen ska spenderas med dom tillsammans med Ludwig och Oscar. Bättre start på lovet kan man inte få. ...

Ovido - Quiz & Flashcards