ellenwiklund

Direktlänk till inlägg 25 juli 2012

~PLIS LIV A KOMMENT DAOWN BELÅW~

Av ellen wiklund - 25 juli 2012 22:07

Hejsan hoppsan hallå alla läsare!


Jag har kollat igenom min blogg och märkt att jag framstår som en fruktansvärt tråkig person.
Men det är ju inte ens sant? Jag är ju en jätterolig person, tror jag. Eller ja, mina kompisar skrattar ju åt det jag säger, eller så skrattar dom åt mig.. 
Iallafall, det jag försöker säga är att jag skriver på bloggen, som om jag vore en tråkig & ensam liten brutta som gör samma saker alla dagar i veckan. Varje dag skriver jag att jag vaknar, äter frukost, duschar osvosv. Men det är väl ganska självklart att man gör? Klart jag vaknar på morgonen, annars skulle jag inte ha nån möjlighet att sitta och skriva på bloggen, eller? 

Jag har läst runt på olika bloggar och vissa är ju såna här tråkiga bloggare med inga bilder och en stor textklump med inget vettigt att läsa. Sen finns det "modebloggare" som lägger ut "dagens outfit" och skriver om sina kläder och vad dom tycker är inne och ditten&datten. Sen finns det ju också dom här bloggarna som är underhållande, som man sitter framför datan som ett fån och skrattar tills man storknar och dom här helt vanliga bloggarna som inte är nåt speciellt. 
Jag vet inte riktigt vart man skulle sätta min blogg i för grupp, men antagligen en sån här helt vanlig blogg.
Vill verkligen driva en rolig blogg, blandad med mode och sånt där som är intressant att läsa om, men jag har sån dålig fantasi att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva om... 

Kan inte ni läsare snälla lämna en kommentar och berätta om det finns nåt jag kan göra bättre, eller om det finns nåt speciellt ni vill att jag skriver om, eller ja, vad som! 
Skriv några enkla meningar och tryck på skicka, så skulle jag bli så hemskt glad! 


 

 
 
EnTjejSomKommenterar!

EnTjejSomKommenterar!

26 juli 2012 11:20

Hej, de skulle ju vart kul om du gjorde dagens outfit nån gån i veckan elr så :)) sånt gillar jag alltid, ! Och berätta lite om din dag/vecka osv, med bilder? Bara en kommentar däremot ! :) KRaam!

http://sugarnora.bloggplatsen.se

 
:pp

:pp

26 juli 2012 17:30

Hejsan:) fin Blogg!, tycker ochså att du borde göra dagens aoutfit! kolla gärna min blogg med, släng gärna in en kommentar!:)

http://Emmealmqvist.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ellen wiklund - 9 mars 2015 21:36


Efter 4,5 år på bloggplatsen känner jag för en förändring, så jag tar mitt pick och pack och flyttar hit.  I och med en ny blogg ska jag börja om på nytt, med fler inlägg och roligare bilder. Det är på tiden att jag dammar av kameran. Vi ses på n...

Av ellen wiklund - 5 mars 2015 14:51


Min födelsedag närmar sig med stormsteg och folk frågar mig ständigt vad jag önskar mig, så här kommer min önskelista.   Allra helst vill jag ha en till tatuering, men även ta nya hål i öronen. Utöver det önskar jag mig en plattång, presentkor...

Av ellen wiklund - 2 mars 2015 21:46


Hej! Allt bra med er? Själv har jag gått och blivit sjuk. Vaknade imorse och mådde pyton, när jag skulle börja jobba idag, bra tajming va? Så jag stannade hemma från skolan och samlade krafter tills klockan var halv 4, då jag åkte till ica för et...

Av ellen wiklund - 25 februari 2015 09:24

Hej finisar. Allt bra? Själv har jag tagit mig an en ny skolvecka efter ett välbehövt sportlov. Inledde lovet med att umgås med dessa sköningar, vilket var en grym start på ett grymt lov. Under lovet spenderade jag en hel del tid hos famor, um...

Av ellen wiklund - 13 februari 2015 15:12


Hej! Sitter just nu på espresso house med mina fina tjejer och firar att lovet äntligen är här. Kvällen ska spenderas med dom tillsammans med Ludwig och Oscar. Bättre start på lovet kan man inte få. ...

Ovido - Quiz & Flashcards