ellenwiklund

Alla inlägg under mars 2012

Av ellen wiklund - 14 mars 2012 23:06

hejsan hoppsan! 

haft en asnajs o chill dag idaaag :3

pappa väckte mig halv 6 och sa att han skulle dra till jobbet, men jag trodde jag hade försovit mig så flög upp ur sängen och insåg att det var en timme kvar tills jag skulle gå upp egentligen, så jag la mig och somnade om. då vaknade jag istället halv 8, 5 minuter innan bussen skulle gå, så gick upp, gjorde te och beslutade mig att ta bussen dom gick 9. det var askallt i lägenheten så la mig under täcket tills teet var klart, men då somnade jag och sov i en halvtimme. så när klockan var 10 över 8 gick jag upp o gjorde i ordning mig. 

kom till skolan kvart över 10 och då hade vi hkk, i helklass, och skulle ha det tills vi slutade.
jag var med mathilda, michelle, iza och linnea och jag o michelle hade en hel del att snacka om, ehehe.

efter skolan drog jag till stan med emma och william och satt på donken för att william skulle ladda sin iphone.
men när han drog gick vi vidare. halv 7 var vi på bt och skulle hem, så när emma dragit såg jag att anna och dennis satt vid busskuren. så jag fick sällskap av anna hem :3
men dennis är fortfarande dum, trots att han sagt förlåt 10237473646 gånger.....

nu snackar jag skype med philip och är social via fb och telefonen, jao!
pusshej!

   

schteeeeek. älskar dig min fina  ♥

Av ellen wiklund - 13 mars 2012 22:24

hejhejhejhej!



sitter o snackar skype med philip, lite chill sådär.


dagen har varit bra. engelska, matte, so, lunch, slöjd o profil. sen drog jag till stan med michelle o mathilda o va där till 5. när jag kom hem åt jag lite, sen kollade jag trassel och var social med fölket. vid 9 satte jag mig o kollade house, lika bra som vanligt! btw fick jag födelsedagspresent av matti idag, 2 påsar pollyyy, nomnomnom :3 tack!


efter det pratade jag en snabbis med anna och dennis, och sen ringde philip.

ska snart gå och duscha hade jag tänkt, sen fläta håret så det blir vågigt imorgon, och då slipper jag duscha då, smart! :D

nu fanns det inget mer att skriva nej.. hm.. aja, hejdårå? ^^


 

dagens outfit: linne - new yorker / kofta - h&m / svarta jeans - crocker /


Av ellen wiklund - 12 mars 2012 18:33

hejsan alla fina.

nyligen hemkommen från stan och har precis käkat, det var tänkt att jag o emma skulle tränat idag, men emmas mamma hade ingen bil och kunde därför inte lämna kläder till henne.. så vi tar det väl nån annan gång i veckan, hoppas jag.

igår kväll snackade jag och skrattade en hel del i skype med philip tills klockan visade 1, halv 2. då bestämde jag mig för att sova. så var sjukt trött imorse. orkade inte sminka mig och hålla på, så osminkad och i en mysig tjocktröja gick jag ner mot bussen. hade min skinnjacka och var beredd på att frysa ihjäl som vanligt, men solen sken och det var faktiskt nästan varmt ju, haha! härligt värre! och hela dagen har det hållt i sig!  


skolan var najs! 
lektionerna var chill, dock somnade jag på no:n, hahahaha, så vaknade av att simon petade mig i huvudet. men som tur var sitter jag längst bak, dessutom kollade vi film så det var mörkt i klassrummet och tuve sååg inget xd

på svenskan fick vi veta hur våra sagor och uppsatser hade blivit betygsatta. det var A på båda för mig, hihi, stolt tjej! :)

nu ska jag krypa ner i soffan och kolla trassel, kanske snacka lite i skype, sen ska jag gå och lägga mig lite tidigare idag för jag är sjukt trött. 


 

Av ellen wiklund - 11 mars 2012 20:46

haft en najsig dag/kväll med trevligt fölk, jaooo :)

         

Av ellen wiklund - 11 mars 2012 14:03

dagens outfit.


 

jeans - crocker / topp - Rut m fl. /

Av ellen wiklund - 11 mars 2012 13:46

hejsan! 

allt bra? själv är det på topp!
fyller år, bulldegen jäser, solen skiner utanför, härlig musik och sen kommer annis. livet är gött.

igår/inatt gick jag o la mig vid 4, vaknade 5 timmar senare utvilad och redo för frukost, haha ovanligt för att vara mig.. x)
kom hem från affären för en stund sen, handlade lite nödvändiga grejor och nu ska ni få lite bilder från igår.

                        

glada miner ska det vara! pappa och marie :)

arvid :)

bjussar på denna bild, bara för att jag är så jävla glad och min gudmor är med på den :)

min barndomsvän, axel :)

min maat.

min efterrätt :3

 
haha, fredde, lika crazy som vanligt.. xd
 

och mina rosor jag fick :) hade dock ingen bild på mami och lasse, menmen. 

Av ellen wiklund - 11 mars 2012 00:15

hej bloggen, och hej alla läsare! mår ni bra?!


jag mår just nu obeskrivligt, nästan sjuukt bra. älskar livet och alla mina nära & kära. varför berättar jag senare i inlägget :D

nu ska ni får en uppdatering över dom tre senaste dagarna.

i torsdags var jag med massa folk på stan, sen var jag med jonas, dennis och anna, hahaa det var chill.

igår efter en grym skoldag drog jag hem till ludwig och där snackade vi, lyssnade musik, flummade lite, kollade och jämförde personer från skolan i skolkataloger (hahahahah xd) o spelade nåt jävla zombiespel som gjorde att ludwig nästan sket på sig, hahahah så jävla söt han är xd. vid halv 8 gick vi mot gårn, där jag hälsade en snabbis på anna och dom, sen hängde jag med killarna, ludwig, philip, alex, simon, molin, adam och några till :) fyfan vad kul vi hade, haha. men när jag såg att det hade hänt nåt med anna skyndade jag mig till henne och pratade lite och tröstade min fina tills hon mådde bra igen.
sen gick jag tillbaka till killarna. 
det hände en grej som fick mig att må så jävla dåligt att jag trodde jag skulle börja böla, men trots det fiick killarna mig att både le & skratta. alla frågade mig vad som hade hänt, och när några av fotbollstjejerna kom till gårn frågade typ dom också. trodde inte ens att det var så många som brydde sig, haha. men tydligen så.. 
drog hem vid 12 och sov.


vill bara säga tack till alla er som brydde er och fick mig att må bra igen, ni är guld värda och jag älskar er. 

idag sov jag till halv 2, ringde anna o snacka i en halvtimme, sen duschade jag.
vid 5 åkte jag, pappa och marie iväg. dom sa att vi skulle ut och käka, men jag visste inte vart.
vi åkte till trosa till nån resturang som jag aldrig varit på, och när jag kommer innanför dörren sitter mamma, hennes kille lars, min gudmor, hennes man och deras två barn (axel, min barndomsvän & arvid) och flinar. min gudmor ropar "suprise" och jag fattar noll. det hade dom alla alltså planerat för att fira min födelsedag. och shit vad glad jag blev. jag var gråtfärdig bara för att jag blev så sjukt lycklig, fyfan, älskar er. 

där fick jag presenter och sen åt vi. maten var god, och efterrätten med. när vi käkat klart åt vi ost&kex, drack lite kaffe och bara snackade lite skit, så myyysigt. 
vi åkte hem vid halv 11 och nu sitter jag här o flinar. har aldrig haft ett bättre födelsedagsfirande, nånsin.
tacktacktacktack för allt!

bilderna från middagen lägger jag in sen :3


fick 500 kr av marie, en "modell för en dag" av mia & hennes familj, så jag, mia, mamma och axel ska åka till stockholm och modella lite ;) sen fick jag ett minneskort av lasse och en canon EOS 550D av mamma & pappa :D:D:D:D:D:D:D äntligen en egen kamera, och fyfan vad glad jag ääär!  ♥ ♥ 


levet leker, och senare idag kommer dom hit och det gör min prinsessa anna med :D:D:D 

Av ellen wiklund - 9 mars 2012 08:58

26/9-1926 ~ 8/3-2012~vila i frid, gammelfarmor ~

Ovido - Quiz & Flashcards