ellenwiklund

Direktlänk till inlägg 19 mars 2012

~be strong, because things will get better. it might be windy now, but it can't rain forever~~

Av ellen wiklund - 19 mars 2012 20:45

hej, inte bloggat ordentligt sen i torsdags, så nu får ni en uppdatering:

i fredags efter skolan drog jag till ldudwig, vi chillade o snackade tills kl visade halv 9, då vi drog till gårn på olika sätt. haha, han cyklade och jag tog bussen. på gårn var det ganska lugnt faktiskt, men alltid lika mysigt att få träffa mi amigos :) mamma hämtade mig vid 11 och i bilen påväg hem berättade hon om psykfallet med macheten, dessutom berättade hon att i en av bussarna som stannade vid honom var axel.. min gudmors son, alltså min gamla barndomsvän. fyfan så skraj jag blev, en jäkla tur att det inte hände honom något, att det inte hände någon något.. hur fan kan man vara så sjuk i huvudet att man går runt med en jävla machete och skär folk?! shit asså.

när jag kom hem snackade jag med pontus i telefon tills jag skulle sova vid halv 2 ungefär.



i lördags ringde alarmet kl 06.00 och jag var äckligt trött. 
men det var bara upp och göra sig i ordning för att åka till sollentuna och hundutställning.
jag ställde ut vanilla och det gick väl helt okej. hon kom 2:a i sin klass.

när vi kom hem handlade vi mat, städade och sen färgade mamsen håret på mig.

somnade hyfsat tidigt den kvällen då jag var sjukt trött..

i söndags gick jag upp kl 08.00 för att duscha, göra mig i ordning och följa med mamma till jobbet.
när klockan var kvart i 2 gick jag ut till busshållplatsen och väntade in bussen som skulle ta mig till stan.
på bussen snackade jag i skype med adam och johan och jag bestämde med dom att jag, philip och ludwig skulle träffa dom och simon. så vi alla utom ludwig (han dissade oss för han skulle kolla hockey) hängde runt lite, och fyfan vad jag garvade! johan var helt crazy och gjorde så han ramlade på mig i en jävla stentrappa, hahaha! 

jag hade sjukt ont i huvudet när jag satt i bilen påväg hem runt 7 och när pappa o jag var o handlade köpte han breaking dawn åt mig :3 så den kollade vi på när vi kom hem.

idag har skolan varit som vanligt. jag och emma drog till stan efter och vid halv 4 hälsade vi en snabbis på pontus som skulle med sin buss på bt. vid 4 drog vi mot friskis och tränade i en timme.

nu är jag helt slut och astrött.. uschusch..


some pictures.

             


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ellen wiklund - 9 mars 2015 21:36


Efter 4,5 år på bloggplatsen känner jag för en förändring, så jag tar mitt pick och pack och flyttar hit.  I och med en ny blogg ska jag börja om på nytt, med fler inlägg och roligare bilder. Det är på tiden att jag dammar av kameran. Vi ses på n...

Av ellen wiklund - 5 mars 2015 14:51


Min födelsedag närmar sig med stormsteg och folk frågar mig ständigt vad jag önskar mig, så här kommer min önskelista.   Allra helst vill jag ha en till tatuering, men även ta nya hål i öronen. Utöver det önskar jag mig en plattång, presentkor...

Av ellen wiklund - 2 mars 2015 21:46


Hej! Allt bra med er? Själv har jag gått och blivit sjuk. Vaknade imorse och mådde pyton, när jag skulle börja jobba idag, bra tajming va? Så jag stannade hemma från skolan och samlade krafter tills klockan var halv 4, då jag åkte till ica för et...

Av ellen wiklund - 25 februari 2015 09:24

Hej finisar. Allt bra? Själv har jag tagit mig an en ny skolvecka efter ett välbehövt sportlov. Inledde lovet med att umgås med dessa sköningar, vilket var en grym start på ett grymt lov. Under lovet spenderade jag en hel del tid hos famor, um...

Av ellen wiklund - 13 februari 2015 15:12


Hej! Sitter just nu på espresso house med mina fina tjejer och firar att lovet äntligen är här. Kvällen ska spenderas med dom tillsammans med Ludwig och Oscar. Bättre start på lovet kan man inte få. ...

Ovido - Quiz & Flashcards